DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dziwne. Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator Pewnie brak uprawnień do zapisu na C:\. Odnośnik do komentarza
Realins Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dobra jest cmd_log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ok, teraz musisz się upewnić, że na routerze są przekierowane odpowiednie porty. Odnośnik do komentarza
Realins Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Dostałem informacje ze nie zostały odblokowane według portów które tam wysłałem tylko zostały wszystkie porty otworzone Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 I gra dalej nie działa? Zainstaluj TeamViewer, daj znać na PW wieczorem, jaki masz identyfikator i hasło, to spróbuję się połączyć i zobaczyć, czy to działa. Odnośnik do komentarza
Realins Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Teraz tak: Dostawca prosi o to by wpisał pan to IP w przeglądarkę 82.160.155.147 "Powinno wyskoczyć okno do logowania routera" A wyskoczyło panu okno logowania na router?? Dostawca sie pyta Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 TKTeleKom czy właściciel routera? Tak, widziałem to okienko. A czy to jest dowód na publiczne IP? Hm... Tak, natomiast tracert wygląda tak dziko (patrz: cztery routery z lokalnymi adresami pod rząd, każdy w ICMP od zewnątrz zwraca IP Twojego routera), że wolałem się upewnić. Ja wiem, że na tracert/traceroute nie można polegać (patrz na przykład Junipery, które często zwracają ICMP Time Exceeded z innymi IP, niż interfejsów, na których nadeszło żądanie). I nie stawiajmy znaku równości między publicznym IP a przekierowaniem portów. To pierwsze zależy od dostawcy, do drugie - wymaga odpowiedniej konfiguracji routera. Nawiasem mówiąc, ten TP-Link jest dalej pod tym IP dostępny. Tylko proszę zauważyć, że jakiekolwiek skanowanie portów z zewnątrz na tym IP daje wyniki negatywne. Uruchomiłem na Twoim komputerze serwer TFTP, który nasłuchiwał na porcie 69/udp i nie było przekierowania na niego z zewnętrznego IP. Więc to całe gadanie, że wszystkie porty są przekierowane (czyli DMZ) na Twój komputer jest bzdurą. I po raz kolejny mówię: tego nie robi dostawca (TKTeleKom), tylko właściciel routera. Możesz przekopiować do tej osoby, to co napisałem. Odnośnik do komentarza
Realins Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dobra teraz znowu się zaczyna... Dostawca zablokował znowu i prosi o: "Jeśli to ma być przekierowanie tylko kilku portów, to potrzebuje do skonfigurowania porty i protokoły dla ruchu wychodzącego i przychodzącego" Bo ja na początku dostałem takie i to wysłałem właścicielowi: LoginServers:194.187.19.190,194,195,196 Ports: 7501 UDP/TCP GameServers: 194.187.19.191-193 and 197-199 Ports: 7201-7227 TCP Postanowiłem to troszkę rozpisać i wyszło mi tak: LS=194.187.19.190 Ports: 7501 UDP/TCP GS=194.187.19.191 Ports: 7201-7227 TCP GS=194.187.19.192 Ports: 7201-7227 TCP GS=194.187.19.193 Ports: 7201-7227 TCP LS=194.187.19.194 Ports: 7501 UDP/TCP LS=194.187.19.195 Ports: 7501 UDP/TCP LS=194.187.19.196 Ports: 7501 UDP/TCP GS=194.187.19.197 Ports: 7201-7227 TCP GS=194.187.19.198 Ports: 7201-7227 TCP GS=194.187.19.199 Ports: 7201-7227 TCP I teraz tak (...)porty i protokoły dla ruchu wychodzącego i przychodzącego Ja się na tym nie znam i dlatego pytam czy to co wyżej wkleiłem to wszystko czy jeszcze coś potrzebne jest?? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Niech zostawią przekierowanie wszystkich portów, będzie wygodniej i nie będziesz musiał przy każdej nowej grze się męczyć z wysyłaniem nowych portów do przekierowania. To wszystko są porty przychodzące. I mają z routera na Twój komputer wychodzić pod tymi samymi numerami (mam wrażenie, że o to pyta dostawca, w kontekście portów wychodzących). Ale upewnij się jeszcze, bo może być szansa, że zostały wycięta komunikacja od Ciebie do Internetu (przy normalnym NAT nie ma to miejsca). Zapytaj, czy ruch wychodzący (od Ciebie) jest w jakiś sposób filtrowany. Odnośnik do komentarza
Bonifacy Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 A nie prościej by było jakbyś Realins dał Dawidowi bezpośredni namiar na kontakt z tym dostawcą. Bezpośrednio oni dwaj szybciej dogadaliby się bez Twojego pośrednictwa. Odnośnik do komentarza
Realins Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Ja: jeśli się da to mogą pozostać wszystkie porty przekierowane?? A i pytanie od pomocnika:czy ruch wychodzący (od mnie) jest w jakiś sposób filtrowany Dostawca: Witam Zrobiłem tak ostatnio, to nie działało podobno 2. Nie rozumiem, co autor ma na myśli "filtrowanie" Ja mjednak myśle żeby zrobić tak jak proponuje Bonifacy dam ci e-mail do dostawcy i porozmawiasz z nim Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Podeślij mi na PW maila do tej osoby i dane o Tobie, jako abonencie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się