Skocz do zawartości

Problem z grą RaiderZ - "Connection failed"


Realins

Rekomendowane odpowiedzi

mam mały problem a mianowicie mój launcher nie chce współpracować. Oto ssy

 

Najpierw wyskakuje to:

 

rz1.png

 

 

A potem to:

 

rz2.png

 

Próbowałem już z wyłączeniem Firewalla i Avasta ale nic nie daje

prosze o najszybszą odpowiedź

gra pobierana z oficjalnej strony RaiderZ:

http://www.raiderz-e...ona-glowna.html

 

Próbowałem też z inną grą i jest podobnie:

 

wow1vf.png

 

 

LECZ W TYM PRZYPADKU PO CHWILI TO OKNO ZNIKA I POBIERANIE JEST KONTYNUOWANE

 

 

A i dostęp do internetu jest przeglądarka śmiga utorrenty też a to nie chce :((

 

Ktoś mi polecił to forum także jestem

Najpierw myślałem że to coś w zabezpieczeniach aż ktoś w końcu mi powiedział że to może mi na kompie siedzieć jakiś robak i psuje on wszystko albo coś

mi blokuje te aplikacje.

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brak podstaw do wyszukiwania infekcji. Tylko drobne adware i zbędniki (doczyszczanie w spoilerze), ale to nie ma związku z objawami.

 

 

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj zbędny Akamai NetSession Interface.

 

2. Google Chrome: wejdź do ustawień i w sekcji "Po uruchomieniu" wymaż z listy stron startowych feed.helperbar.com.

 

3. Firefox: wyczyść z adware poprzez menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Na Pulpicie powstanie folder "Stare dane programu Firefox" i to do śmieci.

 

4. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@pandonetworks.com/PandoWebPlugin: H:\Program Files\Pando Networks\Media Booster\npPandoWebPlugin.dll File not found
CHR - Extension: Yontoo = H:\Users\Michał\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\niapdbllcanepiiimjjndipklodoedlc\1.0.2_0\
 
:Files
H:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
H:\Users\Michał\AppData\Local\Temp*.html
H:\ProgramData\Tarma Installer
H:\found.000
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
"Search Bar"=-
"Search Page"=-
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{006ee092-9658-4fd6-bd8e-a21a348e59f5}]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6CEDAB57-1743-4422-9A12-83F687C1A4AA}]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{006ee092-9658-4fd6-bd8e-a21a348e59f5}]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]
"{ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113}"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. Na koniec w programnie uruchom Sprzątanie.

 

 

 

 

 

A i dostęp do internetu jest przeglądarka śmiga utorrenty też a to nie chce

 

"Connection failed. Please check your network connection (8001)", więc może port jest zajęty np. przez aktywność torrent lub zablokowany gdzieś na poziomie routera. Temat przenoszę do działu Sieci, dodaj log z Net-Log.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Gre dopiero pobrałem i chciałbym sobie w nią zagrać.

I cóż mam zrobić odblokować porty czy co?

Ja nie mam dostępu do routera zabezpieczone hasłem przez właściciela:

Mam darmowy internet gdyż przekaźnik jest na kominku, od niego leci kabelek do routerka który to jest właściciela internetu.

Na nim są jakieś dane i nie mam tam dostępu

Odnośnik do komentarza

Dziesiąty chyba raz piszę: musisz mieć publiczny adres IP oraz przekierowane porty. Nie jest to wina routera. Nie potrafię odpowiedzieć, czy masz teraz przyznany routerowi publiczny adres IP, prawdopodobnie nie. Na dodatek nie masz możliwości konfiguracji portów.

 

Potrzebujesz zatem dostępu do routera, żeby sprawdzić, jaki adres IP dostaje i dostępu do konfiguracji przekierowywania portów.

Odnośnik do komentarza

Odblokowanie wszystkich portów to tak zwany DMZ. Powoduje on, że cała "niezamawiana" komunikacja z sieci trafia do jednego określonego komputera. Przy normalnym NAT jest tak, że router ma jeden publiczny adres IP i osobną podsieć z lokalnymi komputerami, które mają adresy prywatne, zazwyczaj z puli 192.168.1.0/24 (czyli 192.168.1.0 do 192.168.1.255). Każdy komputer jest na zewnątrz reprezentowany przy pomocy adresu IP publicznego, który został nadany routerowi przez dostawcę. Dlatego z zewnątrz nie ma możliwości określenia, do którego komputera w sieci lokalnej (za routerem, czyli jednocześnie za NAT-em) ma płynąć komunikacja.

 

Przykładowo. Jeśli chcesz zajrzeć na jakąś stronę, np. wp.pl, to Twój komputer wysyła żądanie do serwera wp.pl (adres IP to 212.77.100.101), ustawia adres źródłowy na swój w sieci lokalnej. Router przechwytuje pakiet, ustawia adres źródłowy na swój publiczny i przesyła dalej do wp.pl, pamiętając, skąd dany pakiet przyszedł. Serwer wp.pl otrzymuje żądanie, odsyła na adres routera odpowiedź. Router dostaje pakiet, sprawdza, skąd pochodzi i czy ma odpowiedni wpis w tablicy NAT. Podstawia za adres docelowy adres IP lokalny hosta (zamiast swojego publicznego adresu IP, z którym jak wiadomo, pakiet wysłał serwer wp.pl) i przekazuje go do odpowiedniego komputera w sieci lokalnej. I to jest ta komunikacja "zamawiana". Normalnie, jeśli przychodzi pakiet na adres routera i nie ma żadnego wpisu w tablicy NAT, z którym by się on pokrywał, to jest po prostu odrzucany. Jeżeli skonfigurujesz sobie przekierowanie portów albo DMZ, to takie pakiety będą wysyłane do konkretnych komputerów w sieci lokalnej.

Odnośnik do komentarza

A ja śmiem twierdzić, że tak nie jest:

 

  1	 1 ms	 1 ms	 1 ms  192.168.0.1
 2	 2 ms	 2 ms	 2 ms  172.17.28.1
 3	 4 ms	 2 ms	 3 ms  172.17.27.1
 4	 3 ms	 4 ms	 5 ms  172.17.47.4
 5    11 ms	 9 ms	 9 ms  192.168.7.1
 6    19 ms    21 ms    11 ms  82-160-155-129.tktelekom.pl [82.160.155.129]
 7    24 ms    20 ms    20 ms  Leaseweb.plix.pl [195.182.218.61]
 8    49 ms    48 ms    51 ms  85.17.100.178
 9    48 ms    50 ms    52 ms  po100.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.100.226]
10    97 ms    55 ms    52 ms  hosted.by.leaseweb.com [85.17.129.217]
11    44 ms    42 ms    38 ms  mailserver.fixitpc.pl [85.17.248.242]

 

Jest dokładnie jak było i, jeśli nie ma tam jakiś cudów, a na 99% nie ma, to dalej nie masz publicznego IP przydzielonego do swojego routera. Żeby się o tym przekonać musiałbym mieć dostęp do jego konfiguracji (tracert nie jest absolutnie pewnym narzędziem), ale według mnie dalej nie masz publicznego IP na routerze.

 

Pytanie co dostawca rozumie pod "komputer jest otwarty na świat".

 

Patrz na mój tracert do Ciebie:

  1	 1 ms	 1 ms    <1 ms  router [192.168.1.1]
 2	 1 ms	 1 ms    <1 ms  modem [192.168.0.1]
 3    19 ms    17 ms    18 ms  kra-bg2.neo.tpnet.pl [83.1.4.50]
 4    18 ms    18 ms    17 ms  kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.233]
 5    23 ms    24 ms    22 ms  195.205.0.10
 6	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
 7    44 ms    43 ms    43 ms  88-199-239-74.tktelekom.pl [88.199.239.74]
 8    43 ms    48 ms    49 ms  88-199-239-74.tktelekom.pl [88.199.239.74]
 9	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
10   120 ms    77 ms   101 ms  82-160-155-147.tktelekom.pl [82.160.155.147]
11   155 ms    92 ms   111 ms  82-160-155-147.tktelekom.pl [82.160.155.147]
12    62 ms    98 ms    61 ms  82-160-155-147.tktelekom.pl [82.160.155.147]
13    64 ms    52 ms    54 ms  82-160-155-147.tktelekom.pl [82.160.155.147]

 

Masz tu cztery węzły, które zwracają to samo IP, jako swoje własne. Dosyć dobry dowód na to, że ten adres dalej nie jest Twój (zakładam, że pierwszego spośród tych routerów).

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...