bpm Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Dobry wieczór, nie tak stary komputer a zachowuje się już jak "dziadziuś". Długo się uruchamia, bardzo wolno chodzi, zanim uruchomi jakąkolwiek aplikację mija około minuty. Zaczęło się od tego, że miała nie działać klawiatura i mysz lub na zmianę, nie stwierdziłem tego jednak. Zainstalowane były 2 antywirusy z czego jeden (przestarzały Norton) został przeze mnie usunięty. Zauważyłem też jeszcze jakieś pozostałości po ESET. Natomiast skany MBAM i TDSSKiller nic nie wykazały. Wiem, powinienem zacząć od uporządkowania autostartu i innych porządków, jednak jednocześnie prosiłbym również o sprawdzenie logu z OTL. Proszę również o podpowiedź jakich narzędzi użyć, aby były pomocne w tym temacie. Jutro też sprawdzę dysk pod kątem błędów. Log z OTL: OTL Extras Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Osobiście upatrywałbym wolnego startu w usługach od HP. Co ma swoje odniesienie w logach Dziennika Zdarzeń Error - 2012-11-24 07:14:53 | Computer Name = CZYNSZE | Source = Service Control Manager | ID = 7022 Description = Usługa Usługa HP CUE DeviceDiscovery zawiesiła się podczas uruchamiania. Error - 2012-11-25 05:19:03 | Computer Name = CZYNSZE | Source = Service Control Manager | ID = 7022 Description = Usługa Usługa HP CUE DeviceDiscovery zawiesiła się podczas uruchamiania. Error - 2012-11-25 06:01:48 | Computer Name = CZYNSZE | Source = Service Control Manager | ID = 7022 Description = Usługa Usługa HP CUE DeviceDiscovery zawiesiła się podczas uruchamiania. Error - 2012-11-25 07:22:42 | Computer Name = CZYNSZE | Source = Service Control Manager | ID = 7022 Description = Usługa Usługa HP CUE DeviceDiscovery zawiesiła się podczas uruchamiania. Sprawdź czy nie ma nowszych sterowników do drukarki. Możesz też dodatkowo, (nawet jeśli są stery nowsze) wyłaczyć tą usługę. Dodatkowo wykonaj skan AdwCleaner i przedstaw raport. http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner Odnośnik do komentarza
bpm Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Po długim czasie przedstawiam raport z AdwCleaner: Raport Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Uruchom AdWCleaner i kliknij odinstaluj. Nie wypowiadasz się nic na temat usługi od HP? Jutro też sprawdzę dysk pod kątem błędów. I co w tej sprawie? Odnośnik do komentarza
bpm Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Już mówię. Usługa od HP musi pozostać włączona, bo kobiety sobie inaczej nie poradzą ręcznie Co do błędów na dysku - brak System działa nieco szybciej, ale z ślimaka zrobił się żółw Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Usługa od HP musi pozostać włączona, bo kobiety sobie inaczej nie poradzą ręcznie A co ta usługa daje? Bo ja nie mam drukarki więc nie wiem. I z czym sobie nie poradzą? Odnośnik do komentarza
bpm Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Bo w trayu maja ikonę od drukarki i tak im wygodnie i nie chcą żeby coś zmieniać. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Bo w trayu maja ikonę od drukarki i tak im wygodnie i nie chcą żeby coś zmieniać. A nie mozna zrobić skrótu do uruchamiania drukarki? Moim zdaniem mozna. Masz tam Avirę, odinstaluj testowo i zobacz czy system szybciej chodzi. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 bpm, jeśli chodzi o start Windowsa, nic nie zdziałasz tu raczej z HP. "Usługa HP CUE DeviceDiscovery zawiesiła się podczas uruchamiania" to stary problem, m.in. omawiany tu: KLIK. Wyłączenie usługi likwiduje problem... Natomiast, jest tu jakiś podejrzany sterownik: DRV - [2012-11-25 13:48:54 | 000,054,016 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Unknown] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\yjbf.sys -- (lcjyrh) Sprawdź czy go widzi Autoruns (karta Drivers). Jeśli jest zatrzymany, nie będzie tam widzialny (to wada Autoruns). ... oraz ślady infekcji z dysków USB: O33 - MountPoints2\{2f01353c-b47f-11dd-89ea-4d6564696130}\Shell\AutoRun\command - "" = F:\minm.cmdO33 - MountPoints2\{2f01353c-b47f-11dd-89ea-4d6564696130}\Shell\open\Command - "" = F:\minm.cmd Start > Uruchom > regedit > z prawokliku skasuj klucz: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 . Odnośnik do komentarza
bpm Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Tak, w sumie mozna zrobić. A co do antywirusa, Aviry już nie ma, została zmieniona na Microsoft Security Essentials Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Tak, w sumie mozna zrobić. Zrób ten skrót, niech sobie babeczki z pulpitu pstrykają. I wyłacz usługę od HP. Odnośnik do komentarza
bpm Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 bpm, jeśli chodzi o start Windowsa, nic nie zdziałasz tu raczej z HP. "Usługa HP CUE DeviceDiscovery zawiesiła się podczas uruchamiania" to stary problem, m.in. omawiany tu: KLIK. Wyłączenie usługi likwiduje problem... Usługa wyłączona. Natomiast, jest tu jakiś podejrzany sterownik: DRV - [2012-11-25 13:48:54 | 000,054,016 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Unknown] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\yjbf.sys -- (lcjyrh) Sprawdź czy go widzi Autoruns (karta Drivers). Jeśli jest zatrzymany, nie będzie tam widzialny (to wada Autoruns). Niestety Autoruns go nie widzi. Reszta wykonana. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Niestety Autoruns go nie widzi. Start > Uruchom > cmd i wklep sc delete lcjyrh, a po tym usuń z dysku plik. . Odnośnik do komentarza
bpm Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Start > Uruchom > cmd i wklep sc delete lcjyrh, a po tym usuń z dysku plik. Zadanie wykonane Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się