Runnes Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Witam Od dłuższego czasu mam problemy z laptopem. Strasznie się tnie , ścina go na pare minut, ostatnio juz nawet ikony i pasek zadań mi zniknęły i mam tylko czysty pulpit z tłem. Przykładowo oglądam stronę internetową i nagle się ścina i dopiero po paru minutach wraca do normalnego stanu i tak w kółko. To samo mam z programami itp. Chciałbym prosić Was o pomoc w rozwiązaniu tych problemów. Logi z jakich programów powinienem Wam wkleić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Założyłeś temat w dziale wirusowym więc logi musisz pokazać. Wykonaj raporty z OTL + Gmer. Jeśli to system 64-bitowy Gmera odpuszczasz. Odnośnik do komentarza
Runnes Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Przepraszam że tal długo ,ale po prostu mam takie lagi na laptopie że ledwo co się tutaj dostałem. Wszystko się strasznie wolno otwiera wraz z Windowsem. Poniżej załączam logi z OTL. Gmera nie wkleje ponieważ podczas skanowania nagle się zatrzymuje i nie chce ruszyć i muszę restartować laptopa. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Logi nie wskazują by tu była jakaś infekcja. Temat jedzie do innego działu. Wykonaj czysty rozruch i sprawdź jak się system zachowuje: KLIK Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Na podstawie dziennika zdarzeń Error - 2012-11-16 15:37:39 | Computer Name = JOLA | Source = MsiInstaller | ID = 11704 Description = Produkt: Bitdefender Antivirus Plus 2012 -- Error 1704. Instalacja dla AVG 2011 jest obecnie zawieszona. Aby kontynuować, musisz wycofać wszystkie zmiany wprowadzone podczas tamtej instalacji. Czy chcesz wycofać tamte zmiany? Error - 2012-11-17 05:27:11 | Computer Name = JOLA | Source = Application Error | ID = 1000 Description = Aplikacja powodująca błąd MachineIdCreator.exe, wersja 10.2.0.2, moduł powodujący błąd avguidx.dll, wersja 2012.0.0.1, adres błędu 0x0002714a. Odinstaluj resztki po AVG. Pobierz AVG Remover dla sytemu 32 bit i zastosuj. http://www.avg.com/pl-pl/pobierz-narzedzia Wykonaj skan ADwCleaner i przedstaw log http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się