Skocz do zawartości

Trojan EagleXNt.sys

Rekomendowane odpowiedzi

Powyższy wirus zagnieździł się dziś na moim notebooku.

Program antywirusowy (AVG) nie wykrywa go w ogóle, za to HackShield go znajduje, ale nie może usunąć, bowiem nie widzi plików do usunięcia. Ręcznie też nie dam rady ich skasować, bo nie mogę przełączyć opcji w widoku na pokazywanie folderów i plików ukrytych, a tam właśnie się to to zagnieździło.

Dołączam pliki, w których zrobiłam zrzuty komunikatów.

Dodam, że w zakresie usuwania wirusów jestem zielona, jak szczypiorek na wiosnę.

Z góry dziękuję za cierpliwość i pomoc.

EDIT:

Dodaję skany z OTLa. Przepraszam, że nie dałam ich od razu.

post-8876-0-18669500-1353490468_thumb.jpg

post-8876-0-45790100-1353490476_thumb.jpg

Extras.Txt

OTL.Txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Widzę te bezplikowe usługi w skanie OTL:

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Documents and Settings\tatsuko\Ustawienia lokalne\Temp\EagleXNt.sys -- (EagleXNt)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleNT.sys -- (EagleNT)

Tylko, że to nie jest infekcja. EagleNT + EagleXNt to sterowniki zabezpieczenia gry AhnLab's HackShield Game Anti-Hack. Jeśli podczas uruchamiania gry jest jakieś zażalenie na temat EagleNT, to tu materiał dodatkowy: KLIK. Czyli: ja wyczyszczę te odpadki (by oczyścić pole dla gry) oraz przeprowadzę dodatkowe działania nie związane z problemem (usuwanie adware). Wykonaj następujące operacje:

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Pasek narzędzi AOL 5.0, VMN Toolbar.

2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1495072830-582423476-1647106068-1006..\Run: []  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1495072830-582423476-1647106068-1006..\Run: [RMF FM Miasto Muzyki]  File not found