tatsu Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Powyższy wirus zagnieździł się dziś na moim notebooku. Program antywirusowy (AVG) nie wykrywa go w ogóle, za to HackShield go znajduje, ale nie może usunąć, bowiem nie widzi plików do usunięcia. Ręcznie też nie dam rady ich skasować, bo nie mogę przełączyć opcji w widoku na pokazywanie folderów i plików ukrytych, a tam właśnie się to to zagnieździło. Dołączam pliki, w których zrobiłam zrzuty komunikatów. Dodam, że w zakresie usuwania wirusów jestem zielona, jak szczypiorek na wiosnę. Z góry dziękuję za cierpliwość i pomoc. EDIT: Dodaję skany z OTLa. Przepraszam, że nie dałam ich od razu. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza