karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam , nie wiem czy pisze w dobrym dziale ale proszę gorąco o pomoc. Mam neostrade 1mb/s z routerem netgear dgn1000 , lacze sie przez kabel. Od pewnego czasu zauwazylem ze moj internet traci pakiety danych a to bardzo negatywnie wplywa na granie w gry online bo co chwile czuje scin lub cofke. Dzwonilem na infolinie i powiedzieli mi ze po ich stronie jest wszystko dobrze , bawilem sie w zmienianie MTU , robiłem pare rzeczy w cFosSpeed i tez nic nie dało :< Komputer jest po formacie a po za tym na laptopie mam to samo co na stacjonarnym , tak samo pozwala sobie gubić pakiety . Nie wiem co zrobić , prosze o pomoc! Jesli to komus pomoze to mam system Windows 7 Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Daj log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Czy masz teraz system modyfikowany w jakikolwiek sposób? cFosSpeed, cokolwiek? Masz dostęp do konfiguracji NetGeara? Jeżeli tak, to daj screen ze statystyk ADSL, czyli takie coś: http://i818.photobucket.com/albums/zz108/simonthedj/Untitled1.png Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Tak troche modifikowałem, wszystkie zmiany musze odwrocic? było ich mało a wiec pamietam co klikałem. O to log : http://speedy.sh/vJ68B/net-log.txt A o to konfiguracja NetGeara : http://i46.tinypic.com/25hznk4.jpg Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Powiedz, co zmieniałeś, a ja postaram się ocenić. Zgłoś problem do Orange, wygląda na to, że to ich wina. Możesz jeszcze spróbować wymienić kabel między gniazdkiem a routerem. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 W cFosSpeed wylaczylem Net Talk , wylaczylem pierwszenstwo dla czasu pingow i wlaczylem automatyczna optymalizacje MTU. MTU zmienialem za pomoca Cmtutool i DRTCP021 , ale w jednym i w drugim zmieniłem MTU na puste pole tak jak było. W cFosSpeed zkalibrowałem tez swoje łącze Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 W cFosSpeed zkalibrowałem tez swoje łącze Czyli co dokładnie? Kliknij Windows+R, wpisz regedit i przejdź do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip, potem Plik -> Eksportuj... -> wybierz: Pliki tekstowe (*.txt) -> Zapisz i utworzony plik wrzuć na forum. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 No wlasnie nie wiem :< była tam opcja zkalibruj lacze , to kliknalem to... reg.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Jednak zmian z MTU nie odkręciłeś do końca. Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator. Wpisz komendy: reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Tcpip\Parameters /v EnablePMTUDiscovery /t REG_DWORD /d 1 /f reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Tcpip\Parameters /v EnablePMTUBHDetect /t REG_DWORD /d 1 Potem restart komputera. Proponuję na próbę wywalić cFosSpeed. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Ok , Wszystko zrobilem , co mi radzisz dalej? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Daj nowy raport z Net-log. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Prosze : net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłosić naszemu ulubionemu dostawcy (Orange). Mam wrażenie, że to ewidentnie wina ISP. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Dobrze, dzieki wielkie za pomoc , jeszcze 3o pytania , mam powiedziec ze moj internet gubi pakiety danych i to nie z mojej winy? I czy moga to zrobic u siebie czy musza przyjezdzac do mnie do domu ? myslisz ze jak zmienie kabel między gniazdkiem a routerem to cos pomoze? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Nie wiem, widzę bardzo duże opóźnienia w połączeniu z węzłem public32767.xdsl.centertel.pl, pozostałe routery na ścieżce odpowiadają z normalnym czasem, ale pakiety i tak są gubione. To ewidentnie wskazuje na problem z połączeniem z tym routerem Orange, teraz tylko kwestia, czy to wina łącza, czy samego węzła. Według mnie tego konkretnego routera. Kabel możesz zmienić. Od mojej strony nie widać problemów z połączeniem z public32767.xdsl.centertel.pl, patrz wyniki pathping poniżej: C:\Users\DawidS28>pathping public32767.xdsl.centertel.pl Śledzenie trasy do public32767.xdsl.centertel.pl [79.163.127.255] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 0 WinVistaAcer [192.168.88.253] 1 mikrotik [192.168.88.1] 2 modem [192.168.254.1] 3 kra-bg2.neo.tpnet.pl [83.1.4.50] 4 kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.233] 5 war-ar6.tpnet.pl [195.205.0.186] 6 80.50.133.6 7 public32767.xdsl.centertel.pl [79.163.127.255] Wyliczanie statystyk dla 175 sekund... Źródło Ten węzeł/Łącze Przeskok RTT Zgubione/wysłane = Pct Zgubione/wysłane = adres Pct 0 WinVistaAcer.v-lo.krakow.pl [192.168.88.253] 0/ 100 = 0% | 1 1ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% mikrotik [192.168.88.1] 0/ 100 = 0% | 2 1ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% modem [192.168.254.1] 0/ 100 = 0% | 3 23ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% kra-bg2.neo.tpnet.pl [83.1.4.50] 0/ 100 = 0% | 4 21ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.233] 0/ 100 = 0% | 5 -- 100/ 100 =100% 100/ 100 =100% war-ar6.tpnet.pl [195.205.0.186] 0/ 100 = 0% | 6 26ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 80.50.133.6 0/ 100 = 0% | 7 26ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% public32767.xdsl.centertel.pl [79.163.127.255] Śledzenie zakończone. Ale to jeszcze nic nie wskazuje: Ty masz z nim połączenie po ADSL, które działa na analogowych łączach telefonicznych, zazwyczaj będących w złej jakości. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Myslisz ze jak bym zmienił router np na jakiegos tp-linka to mogł by sie problem rozwiazac? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Według mnie Twój router jest w porządku. NetGear to w miarę dobra firma, według mnie lepsza od TP-Linka, jeśli chodzi o obsługę ADSL. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 czy te gubienie danych moze byc od tego ze router sie przegrzewa? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Tylko że Twój router odpowiada na wszystkie pakiety od razu. Gdyby się przegrzewał, to prawdopodobnie problem byłby nawet w komunikacji z nim samym. Może być jeszcze uszkodzony moduł odpowiedzialny za ADSL, ale jak mówię: najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie/niewłaściwa konfiguracja po stronie Orange. Natomiast jeśli miałbyś od kogoś możliwość pożyczyć inny router na próbę, to oczywiście warto by było. Odnośnik do komentarza
karambotow Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Zadzwoniłem na infolinie(wreszcie rozmawiałem z kims kompetentnym) i drugiego dnia juz oddzwonili z przeprosinami w orange maja jakiś ogólny problem i powiedzieli mi że jak do miesiaca bedzie to samo to jeszcze raz musze zadzwonic , ale dzisiaj czulem ze co raz mniej razy tracilo pakiety a wiec jestem dobrej mysli ze pare dni bedzie dobrze. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się