Skocz do zawartości

"Gubienie" pakietow internetowych


karambotow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , nie wiem czy pisze w dobrym dziale ale proszę gorąco o pomoc.

Mam neostrade 1mb/s z routerem netgear dgn1000 , lacze sie przez kabel.

Od pewnego czasu zauwazylem ze moj internet traci pakiety danych a to bardzo negatywnie wplywa na granie w gry online bo co chwile czuje scin lub cofke. Dzwonilem na infolinie i powiedzieli mi ze po ich stronie jest wszystko dobrze , bawilem sie w zmienianie MTU , robiłem pare rzeczy w cFosSpeed i tez nic nie dało :< Komputer jest po formacie a po za tym na laptopie mam to samo co na stacjonarnym , tak samo pozwala sobie gubić pakiety . Nie wiem co zrobić , prosze o pomoc!

Jesli to komus pomoze to mam system Windows 7

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jednak zmian z MTU nie odkręciłeś do końca.

 

Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator.

 

Wpisz komendy:

reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Tcpip\Parameters /v EnablePMTUDiscovery /t REG_DWORD /d 1 /f

reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Tcpip\Parameters /v EnablePMTUBHDetect /t REG_DWORD /d 1

 

Potem restart komputera.

 

Proponuję na próbę wywalić cFosSpeed.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, widzę bardzo duże opóźnienia w połączeniu z węzłem public32767.xdsl.centertel.pl, pozostałe routery na ścieżce odpowiadają z normalnym czasem, ale pakiety i tak są gubione. To ewidentnie wskazuje na problem z połączeniem z tym routerem Orange, teraz tylko kwestia, czy to wina łącza, czy samego węzła. Według mnie tego konkretnego routera. Kabel możesz zmienić.

 

Od mojej strony nie widać problemów z połączeniem z public32767.xdsl.centertel.pl, patrz wyniki pathping poniżej:

 

C:\Users\DawidS28>pathping public32767.xdsl.centertel.pl

Śledzenie trasy do public32767.xdsl.centertel.pl [79.163.127.255]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:
 0  WinVistaAcer [192.168.88.253]
 1  mikrotik [192.168.88.1]
 2  modem [192.168.254.1]
 3  kra-bg2.neo.tpnet.pl [83.1.4.50]
 4  kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.233]
 5  war-ar6.tpnet.pl [195.205.0.186]
 6  80.50.133.6
 7  public32767.xdsl.centertel.pl [79.163.127.255]

Wyliczanie statystyk dla 175 sekund...
		Źródło   Ten węzeł/Łącze
Przeskok  RTT	Zgubione/wysłane = Pct  Zgubione/wysłane = adres Pct
 0				               WinVistaAcer.v-lo.krakow.pl [192.168.88.253]
			 0/ 100 =  0%   |
 1	1ms	 0/ 100 =  0%	 0/ 100 =  0%  mikrotik [192.168.88.1]
			 0/ 100 =  0%   |
 2	1ms	 0/ 100 =  0%	 0/ 100 =  0%  modem [192.168.254.1]
			 0/ 100 =  0%   |
 3   23ms	 0/ 100 =  0%	 0/ 100 =  0%  kra-bg2.neo.tpnet.pl [83.1.4.50]
      			 0/ 100 =  0%   |
 4   21ms	 0/ 100 =  0%	 0/ 100 =  0%  kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.233]
		         0/ 100 =  0%   |
 5  --       100/ 100 =100%   100/ 100 =100%  war-ar6.tpnet.pl [195.205.0.186]
			 0/ 100 =  0%   |
 6   26ms	 0/ 100 =  0%	 0/ 100 =  0%  80.50.133.6
			 0/ 100 =  0%   |
 7   26ms	 0/ 100 =  0%	 0/ 100 =  0%  public32767.xdsl.centertel.pl [79.163.127.255]

Śledzenie zakończone.

 

Ale to jeszcze nic nie wskazuje: Ty masz z nim połączenie po ADSL, które działa na analogowych łączach telefonicznych, zazwyczaj będących w złej jakości.

Odnośnik do komentarza

Tylko że Twój router odpowiada na wszystkie pakiety od razu. Gdyby się przegrzewał, to prawdopodobnie problem byłby nawet w komunikacji z nim samym.

 

Może być jeszcze uszkodzony moduł odpowiedzialny za ADSL, ale jak mówię: najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie/niewłaściwa konfiguracja po stronie Orange. Natomiast jeśli miałbyś od kogoś możliwość pożyczyć inny router na próbę, to oczywiście warto by było.

Odnośnik do komentarza

Zadzwoniłem na infolinie(wreszcie rozmawiałem z kims kompetentnym) i drugiego dnia juz oddzwonili z przeprosinami :) w orange maja jakiś ogólny problem i powiedzieli mi że jak do miesiaca bedzie to samo to jeszcze raz musze zadzwonic , ale dzisiaj czulem ze co raz mniej razy tracilo pakiety a wiec jestem dobrej mysli ze pare dni bedzie dobrze. :)

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...