Skocz do zawartości

Teamspeak-utrata pakietów


Lerk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mój problem polega na tym , że w tracę pakiety w komunikatorze team speak nawet do 40% podczas włączenie się gry , przede wszystkim chodzi mi o Counter Strike 1.6 (gra nie ma jakichś super mocnych wymagań ) w Windowsie komunikacja przebiega bez jakichkolwiek problemów , wszystko jest do momentu wejśćia na serwer. Gdy jestem jeszcze w menu gry słychać wszystko dobrze , czasami również, po kilkunastu minutach siedzenia na kanale zdarzają się disconnecty z Teamspeaka (net cały czas jest stabilny , zresztą kikcuje tylko TeamSpeak , a nie z gry) Probowałem już re-install systemu ale problem się powtarza, próbowałem uruchamiać gre i program w trybie zgodności oraz jako administrator znalazłem na waszym forum podobny temat

http://www.fixitpc.p...trata-pakietow/

 

Dane techniczne:

Windows 7

AMD athlon 64x2 Dual Core 2,1GHZ

1 gb RAM

graf Geforce 8800 gt

net : Netia 4mb/s podłączenie z routerem linksys

 

wrzucam wam kilka zdjeć popatrzcie ;) może macie jakieś pomysły ew. mogę wrzucić jeszcze zdjęcia konfiguracji routera może tam coś jest źle wpisywane lub coś w tym stylu

 

Czekam na szybką odpowiedź,

Pozdro

 

Edit: aa zapomnialem dodac , że probowałem ostatnio połączyć się głosowo poprzez czat na steamie i problem jest taki sam

post-8752-0-03693900-1353071769_thumb.jpg

post-8752-0-03641400-1353071775_thumb.jpg

post-8752-0-93551300-1353071779_thumb.jpg

post-8752-0-94917000-1353071784_thumb.jpg

post-8752-0-23795500-1353071818_thumb.jpg

post-8752-0-86409000-1353071825_thumb.jpg

post-8752-0-85233800-1353071833_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator. Wpisz komendy:

netsh int ip reset reset.log

netsh int ip set int 11 mtu=1492

 

Po wykonaniu uruchom ponownie komputer.

 

Nie widzę żadnych problemów z Twoim łączem, prędzej to w serwerach, z którymi się łączysz upatrywałbym problem, ale najpierw sprawdźmy wszystko.

 

Masz dostęp do konfiguracji routera? Powinien być pod adresem http://192.168.1.1

Odnośnik do komentarza

Jaki to model Linksysa?

Jest duża szansa, że problem leży po stronie Netii, tylko muszę się jakoś dobrać do statystyk ADSL w tym routerze.

 

Czy jest jakaś reakcja, jak wpiszesz w wiersz polecenia telnet 192.168.1.1? Daj screen. Możliwe, że do tego routera można się dostać także po Telnecie, a zazwyczaj w ten sposób można wydostać zdecydowanie więcej informacji.

Odnośnik do komentarza

model chyba taki wirelles-g linksys 2.4GHZ 902.11g

 

na pudelku pisze jeszcze Model No. WAG54GS za miesiąc bd miał nowy router z neti bo przedłużam umowę i w ofercie jest modem za 1zł , a ten to jest mój który gdzieś kiedyś zdobyłem , może to byc problem z tym routerem czy raczej nie?

 

Jak wpisuje w wierszu poleceń telnet to jest napisane , że "nazwa telneft jest nierozpoznawalna jako polecenie zewnętrzne lub wewnętrze?

 

Jest możliwy jakiś kontakt z Toba inny sposób niż forum ;) jakiś czat lub komunikatory byłoby wygodniej;)

 

 

Edit: przed napisaniem na waszym forum pisałem na forum teamspeaka (po angielsku troche szło to opornie) ostatecznie dostałem taką odpowiedź ale nie rozumiem za bardzo o co w niej chodzi;D

 

 

 

there we have it, no wonder you cannot hear anyone clearly, about half the data the server sends to you are never received, and the amount of loss from your end to the server cannot even be determined.

 

So either the server all the sudden is extremely busy or (more likely) you are using up all your bandwidth or cpu power with the game server you are running.

 

If your CPU is very busy there is not enough cycles available for the network stack to retrieve and route packets nor for TeamSpeak to process those packages. Thus they get lost and you are missing half the voice data which makes the voice sound really bad and you cannot understand anything.

In addition to that the operating system is too busy to properly and timely send packets to the server.

 

If the game server is eating up all your bandwidth there is simply no room to timely send and / or receive packets from the server thus they never reach you or the server, resulting in the same problem.

 

 

 

So to conclude: Either your CPU is not powerful enough to host the server you are attempting to host, or you simply do not have enough bandwidth available for both the game servers demands and TeamSpeak's demand for bandwidth at the same time.

 

Odnośnik do komentarza

Trochę się tego nazbierało, więc pozwolę sobie selektywnie cytować i odpowiadać...

 

na pudelku pisze jeszcze Model No. WAG54GS za miesiąc bd miał nowy router z neti bo przedłużam umowę i w ofercie jest modem za 1zł , a ten to jest mój który gdzieś kiedyś zdobyłem , może to byc problem z tym routerem czy raczej nie?

 

Wątpię. To nie są problemy wskazujące na router, chociaż ciężko to będzie wykluczyć.

 

Jak wpisuje w wierszu poleceń telnet to jest napisane , że "nazwa telneft jest nierozpoznawalna jako polecenie zewnętrzne lub wewnętrze?

 

Fakt. Windows 7 nie ma domyślnie zainstalowanego klienta Telnet.

http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Telnet-frequently-asked-questions

 

Jest możliwy jakiś kontakt z Toba inny sposób niż forum ;) jakiś czat lub komunikatory byłoby wygodniej;)

 

Z tym będzie słabo. Odpowiadam na forum, jak mam czas i robię 10 innych rzeczy na raz. Niewątpliwa zaleta pracy częściowo zdalnej, ale uboczny skutek jest taki, że jestem w pracy 24/7.

 

Edit: przed napisaniem na waszym forum pisałem na forum teamspeaka (po angielsku troche szło to opornie) ostatecznie dostałem taką odpowiedź ale nie rozumiem za bardzo o co w niej chodzi

 

Daj link do tego tematu. Z tej odpowiedzi wynika, że problemem mogłaby być jedna z trzech przyczyn:

1. Obciążony serwer gry, co już sam wcześniej sugerowałem.

2. Obciążony procesor Twojego komputera, który nie radzi sobie z przetwarzaniem wszystkiego na raz. Według mnie wątpliwe.

3. Za niska przepustowość Internetu, czyli te 4 Mb/s od Netii nie wystarczają. Dosyć prawdopodobne.

 

Ale ponieważ masz usługę ADSL, która może generować problemy (patrz chociażby: Twoje pingi są dosyć wysokie), to chcę najpierw sprawdzić statystyki, stąd prośba o Telnet.

Odnośnik do komentarza

Dziwne. Prawdę powiedziawszy, nie wyobrażam sobie, żebym nie posiadał Telnetu, bo za często się przydaje. No ale możemy to na razie obejść...

 

Zainstaluj program PuTTY:

http://the.earth.li/...2-installer.exe

 

Otwórz program, wpisz w Host Name adres IP, czyli 192.168.1.1, zaznacz Telnet i kliknij na dole Open. Zrób screen z tego, co zobaczysz.

Odnośnik do komentarza

Ok, wygląda na to, że jest dosyć dużo błędów na łączu i stąd problem. Możesz męczyć Netię, żeby sprawdzili linię, wygląda na to, że SNR Margin jest dosyć zaniżony (pewnie przez obcięcie mocy po stronie operatora) lub linia jest mało stabilna, co chyba jest bardziej prawdopodobne. Możesz także poprosić o zmianę trybu z Fastpath na Interleaved, co powinno zmniejszyć liczbę błędów (ale może nieco zwiększyć pingi).

Odnośnik do komentarza

Witam ponownie , skontaktowalem się z netią i technik powiedział mi ,że wszystko jest na lini dobrze głównie powiedział mi tyle

 

"tak ale w tej chwili łącza są bardziej obciążone niż w 2000 roku. Najważniejszy jest też czas odpowiedzi z punktów styku z mojej strony proponuję restart Pana łącza."

"ma Pan obciążone swoje łącze. 4Mbit to nie jest za dużo jak na grę."

"nie jest to również wina Pana łącza więc może w punkcie styku miedzy operatorskiego."

"ogólnie nie widzę awarii."

Odnośnik do komentarza

I w sumie ma rację, trudno się z nim nie zgodzić. To gadanie o problemach na stykach providerów, to jest klasyk, nie sądzę, żeby miał wpływ na tak mały transfer danych, ale reszta się zgadza. 4 Mb/s to faktycznie mało.

 

Możesz sobie śledzić transfer przy pomocy jakiegoś programu, teraz do głowy mi przychodzi DUMeter, ale na pewno jest więcej.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...