Jooseff Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Witam, płyta ASRock 970 PRO3, HDD Samsung HD503HI, zasilacz Fortron FSP500-60GHN. Po podpięciu wszystkich komponentów nie widać dysku w biosie. Widać napęd DVD. Dysk podpięty do innego komputera działa. Po sprawdzeniu w drugim kompie ponownie podłączyłem dysk do płyty Asrocka. O dziwo wystartowała płyta z Windowsem XP, system się zainstalował. Jako, że był środek nocy wgrywanie sterowników do płyty przełożyłem na rano. Wielkie było moje zdziwienie, gdy rano znów ani bios ani instalka Windowsa nie widzą dysku. Drugi komputer widzi dysk z zainstalowanym systemem. Podmieniałem kable, podłączyłem kable, na których jest cały czas widoczna nagrywarka i kicha. Pomocy, bo wyczerpała się moja inwencja. Odnośnik do komentarza
Anonim6 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Plyta z SATAIII. Dysk SATAII z mozliwoscia przestawienia zworka na SATAI. Sprawdz czy czasem nie masz ustawionej zworki na SATAI. Jesli nie pomoze to up BIOSU plyty. Jesli nie pomoze to up firmware dysku http://knowledge.sea...?language=en_US Poza tym dysk EKO-sreko 5400 na system to pomylka. Bez urazy. Odnośnik do komentarza
Jooseff Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Zworki na dysku nie ma żadnej, więc mniemam, że domyślnie bzyka na SATAII - tak też jest wykrywany na innym kompie (wrzuciłem go na szybko do HDTune.. Płyta nówka - bios aktualny - sprawdziłem. Najbardziej mnie zaskakuje, że dysk zaskoczył jednorazowo. Jak wyżej pisałem udało mi się zainstalować system. Spróbuję jeszcze uaktualnić dyskowy firmware. Dysk jest jaki jest - taki dostałem do zamontowania - nie komentowałem - klient nasz pan Odnośnik do komentarza
Anonim6 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 OK, jak nie bedzie efektu to zostaje MHDD - SMART + skan powierzchni. Odnośnik do komentarza
Jooseff Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 @MarekB Bardzo dziękuję - wgranie nowego firmware dysku pomogło. Dysk jest wykrywany, przeszedł pozytywnie wszystkie testy. Jeszcze raz bardzo dziękuję za cenną i skuteczną pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi