jendru Opublikowano 15 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 zrobiłem, nie pomogło tu jest screan z pingów http://www.speedyshare.com/files/24263459/dns.jpg Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Spróbuj jeszcze: 1. Start > Uruchom > regedit i w kluczu: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Network ... usuń wartość o nazwie Config. 2. Start > Uruchom > devmgmt.msc i odinstaluj wszystkie urządzenia sieciowe. Zatwierdź to restartem. Po restarcie powinna nastąpić rekonstrukcja wartości Config oraz samoreinstalacja urządzeń z lokalnych kopii plików INF. . Odnośnik do komentarza
jendru Opublikowano 15 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 zrobiłem tak, odinstalowałem kartę sieciową - pozostałe widoczne tylko po zaznaczeniu "widok/pokaz ukryte urzadzenia" nie dały sie odinstalować, pojawiał się komunikat ze urzadzenie bedzie potrzebe przy starcie systemu sytuacja sie nie zmienia ping - taki sam jak wcześniej Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 1. W zależności od tego jakim urządzeniem dysponujesz, wykonaj sprzętowy restart modemu / routera. Jeśli to nie pomoże: 2. Sprawdź czy nie ma nałożonych jakiś filtrów sprzętowych. Uruchom Device Remover. Z menu Tools > System > Show filtered devices > patrz czy na liście nie ma jakiejś pozycji tematycznej związanej z działaniem sieci. Jeśli będzie, dokładnie rozwiń wszystkie gałązki aż do końcowej wartości w Upper / Lower filters, poświetl ostatnią pozycję w gałęzi i zrób zrzut ekranu. 3. Sprawdź czy narzędzie weryfikacji poprawności plików Windows wykryje jakieś niepożądane zmiany. W Start > Uruchom > cmd wklej polecenie sfc /scannow. W razie wykrycia złych plików mechanizm żąda CD XP. Powoli zaczynają mi się kończyć pomysły.... Odnośnik do komentarza
jendru Opublikowano 15 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 (edytowane) 1 - restart modemu juz testowałem 2 - na razie mam mały problem z instalacją nie mogę uruchomić Device Remover wyskakuje błąd - Aplikacja nie została właściwie zainicjowana 3 - po scannow - chce dysk sp3, więc moze to by załatwiło sprawę, tylę że dysku nie mam Edytowane 15 Września 2010 przez picasso Zmieniam numerowanie odpowiedzi, bo edytowałam mój post wyżej. //picasso Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 po scannow - chce dysk sp3, więc moze to by załatwiło sprawę, tylę że dysku nie mam W ogóle nie masz żadnej płyty CD XP? Przynajmniej pokaż co za problem widzi ta komenda. Wyniki są nagrane w Dzienniku zdarzeń w gałęzi System. Zdarzenia są opisane jako "Ochrona systemu plików". Po dwukliku w każde wydarzenie są podane szczegóły. Przeklej tu o jakie pliki się czepia Ochrona. Jeszcze nie jest wiadome czy to ważne zdarzenia i mające tu w ogóle związek. na razie mam mały problem z instalacją Nie doczytałeś na stronie domowej programu ustępu "Prerequisites". Program wymaga do działania .NET Framework. Wg spisu z Extras OTL w ogóle nie posiadasz żadnej wersji .NET. Do instalacji: .NET Framework 3.5 SP1. Pobierz wersję pełną nie wymagającą połączenia sieciowego podczas instalacji. Na spodzie jest link opisany jako .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (Full Package). . Odnośnik do komentarza
jendru Opublikowano 15 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Przeklej tu o jakie pliki się czepia Ochrona. Jeszcze nie jest wiadome czy to ważne zdarzenia i mające tu w ogóle związek. to są pliki z ok 1/3 skanowania, nie wyrabiałem z klikaniem w anulowanie szukania pliku : http://www.speedyshare.com/files/24264712/sytemm.zip Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 1. Wyniki z SFC nic mi nie mówią. To leci sobie alfabetycznie po kolei, lista niepełna, bo nie nadążałeś z anulowaniem. 2. Oczekuję ciągle na wyniki z Device Remover. 3. Na wszelki wypadek przeskanuj jeszcze ten system przez narzędzie umiejące wykrywać wirusy, by wstępnie wykluczyć infekcję w wykonywalnych. KIS wymontowałeś, to wykonaj pełne skanowanie przez Kaspersky Removal Tool. Odnośnik do komentarza
jendru Opublikowano 16 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 1 tu jest screan z deviceremovera http://www.speedyshare.com/files/24273241/device.jpg 2 kaspersky przeskanował i usunął parę trojanów 3 próbowałem wpisywać w ustawienia połączenia inne DNSy - z wp, czy z tepsy - nic to nie pomogło Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Czy jesteś pewien, że nie jest to problem sprzętowy lub dostawcy (filtrowanie konkretnego komputera)? Sieć zerwało w najmniej spodziewanym momencie i żadna z akcji wykonana w tym czasie nie miała z tym związku.... Podsumujmy co było sprawdzane: reset modemu, reinstalacja urządzeń sieciowych, reset stacku TCP/IP (Fix it), reset Winsock, komendy resetujące ipconfig, usuwanie wartości Config, całkowity demontaż KIS, wymiana plików związanych z siecią ... Brak mi już pomysłów. Sprawdź jeszcze: 1. Start > Uruchom > services.msc i czy na liście usługi Klient DHCP oraz Klient DNS mają Tryb uruchomienia Automatyczny? 2. Start > Uruchom > regedit i w kluczu: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\DHCP ... wartość DependOnService powinna być równa Tcpip Afd NetBT i nic poza tym. 1 tu jest screan z deviceremovera Nic na nim szczególnego nie widzę. Jeszcze na wszelki wypadek potwierdź to z poziomu normalnego menedżera urządzeń. W gałęzi Kart sieciowych z PPM pobierz Właściwości karty, wejdź w ustęp Szczegóły, z rozwijalnej listy sprawdź wartości UpperFilters i LowerFilters, zarówno dla klasy jak i urządzenia. Wszędzie powinno być pusto. 2 kaspersky przeskanował i usunął parę trojanów Jakich? Poproszę o raport z tego działania. . Odnośnik do komentarza
jendru Opublikowano 16 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Czy jesteś pewien, że nie jest to problem sprzętowy lub dostawcy (filtrowanie konkretnego komputera)? . sprawdzałem to pod dwoma różnymi dostawcami UPC przez modem i kabel i z Orange Everywere przez modem gsm usb w obu sytuacjach to samo - jest połączenie z siecią , nie ma internetu 1. Start > Uruchom > services.msc i czy na liście usługi Klient DHCP oraz Klient DNS mają Tryb uruchomienia Automatyczny? tak, automatyczny 2. Start > Uruchom > regedit i w kluczu: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\DHCP ... wartość DependOnService powinna być równa Tcpip Afd NetBT i nic poza tym. jest tylko to co napisałaś sprawdź wartości UpperFilters i LowerFilters, zarówno dla klasy jak i urządzenia. Wszędzie powinno być pusto. jest pusto Jakich? Poproszę o raport z tego działania. w załączniku skan.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) 1. W kwestii braku sieci: Jeszcze mi przychodzi na myśl konfiguracja karty sieciowej. Start > Uruchom > devmgmt.msc i w gałęzi Kart sieciowych z PPM wybierz Właściwości wybranej. Wejdź do karty Zaawansowane > przewertuj wszystkie pozycje. Dla tej dla której jest w rozwijanym menu wybór opcji Auto detect i nie jest to ustawione = przestaw na Auto i restart systemu. Cóż, jest także hardcorowa metoda resetu stacku TCP/IP (KLIK), mocniejsza niż to co prowadził Fix it Microsoftu, ale tu objawy nie pasują. Nie ma aż takiego skomasowania błędów, by wskazywało to na ten rodzaj uszkodzenia. 2. W kwestii wyników z Kasperskiego: już tu były czyszczone katalogi Przywracania System Volume Information przez komendę w OTL, ale widzę że Kaspersky nadal coś tam wygrzebał. Przeprowadź jeszcze raz czyszczenie katalogów Przywracania systemu, tym razem ręcznie: INSTRUKCJE. . Edytowane 17 Października 2011 przez picasso 20.10.2010 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi