Skocz do zawartości

Departament policji - ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\Documents and Settings\mwlasna1\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\lsass.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\0tbpw.pad
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany i odblokowany.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras).

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Zadania pomyślnie wykonane, finalizuj sprawy:

 

1. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje z dysku OTL wraz z kwarantanną.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Odinstaluj stare Adobe i Java przed instalacją najnowszych, zaktualizuj pakiet Office 2003 (instalacja SP3): KLIK. Wg Twojego raportu aktualnie posiadasz:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{24762012-C6C8-4AAD-A02D-71A009FA1683}" = Adobe Flash Player 10 ActiveX (wtyczka dla IE)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216024FF}" = Java™ 6 Update 24

"{90110409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}" = Microsoft Office Professional Edition 2003

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A80000000002}" = Adobe Reader 8

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...