Skocz do zawartości

Komputer zainfekowany wirusem ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://startsear.ch/?aff=1&cf=4640b8c1-c5a8-11e0-846c-ef0527dbe6a2"
IE - HKLM\..\SearchScopes\{6BD63EF5-F376-4104-B390-F6E1E3BEDAAC}: "URL" = "http://startsear.ch/?q={searchTerms}"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = "http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=4640b8c1-c5a8-11e0-846c-ef0527dbe6a2&q={searchTerms}"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{6BD63EF5-F376-4104-B390-F6E1E3BEDAAC}: "URL" = "http://startsear.ch/?q={searchTerms}"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A}: "URL" = "http://mystart.incredimail.com//?search={searchTerms}&loc=search_box&a=NUYOzGD6dZ"
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No CLSID value found.
O4 - HKCU..\Run: [structuredQuery] C:\Users\Edek\AppData\Local\Microsoft\Windows\3473\StructuredQuery.exe (Microsoft Corporation)
 
:Files
C:\Users\Edek\AppData\Roaming\Zyov
C:\Users\Edek\AppData\Roaming\Qean
C:\Users\Edek\AppData\Roaming\Obku
C:\Users\Edek\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Edek\AppData\Local\Microsoft\Windows\3473
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: StartSearch Toolbar 1.3 / vShare.tv plugin 1.2

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Infekcja poprawnie usunięta. Problemu już być nie powinno. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 6 Update 32

"{AC76BA86-7AD7-FFFF-7B44-A91000000001}" = Adobe Reader 9.4.7 MUI

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...