jacaszek Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam Mam olbrzymi problem z powyższymi wirusami. Avira szaleje ukazując trojany : TR/ATRAPS.Gen oraz TR/ATRAPS.Gen2 do tego dochodzi sprawa z W32/Patched.UC. Jestem kompletnie zielony w sprawach informatycznych i sam nie mogę dać sobie z tym rady. Bardzo proszę o pomoc oraz wyrozumiałość. System 64 bitowy. Poniżej załączam logi z OTL oraz MBAM : OTL.Txt Extras.Txt mbam-log-2012-11-02 (11-47-00).txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Masz infekcję ZeroAccess w starszej wersji. Zanim przejdziemy do usuwania wykonasz dwa dodatkowe raporty pod kątem tej konkretnej infekcji. 1. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej: :filefind services.exe Klik w Look i pokaż wynikowy raport. 2. Wykonaj log z Farbar Service Scanner Odnośnik do komentarza
jacaszek Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 21:42 on 03/11/2012 by Jacaszek Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "services.exe" C:\Windows\System32\services.exe ------- 329216 bytes [23:19 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] (Unable to calculate MD5) C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-s..s-servicecontroller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_2b54b20ee6fa07b1\services.exe --a---- 328704 bytes [23:19 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] 24ACB7E5BE595468E3B9AA488B9B4FCB -= EOF =- FSS.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę: sfc /scanfile=C:\Windows\system32\services.exe Zrestartuj komputer. 2. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę: netsh winsock reset Zrestartuj komputer. 3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKU\S-1-5-21-3326711308-337027601-3717907506-1001\..\SearchScopes\{E61EF994-D67F-463A-B930-FB1E537B053F}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=SPC2&o=15000&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=PV&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=ab89ab81-e390-44cf-a7fb-64301e1c2894&apn_sauid=4A0B88F2-0BE6-4CB3-A49A-7419120C9FFC" O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. :Files C:\Windows\SysWow64\%APPDATA% C:\Windows\assembly\GAC_32\Desktop.ini C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini C:\Windows\Installer\{83a75996-2f4e-1d37-ffce-0673ac4d4295} :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 4. Uruchom narzędzie ServicesRepair w celu naprawienia usług systemowych. 5. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) oraz nowy z FSS i SystemLook. Odnośnik do komentarza
jacaszek Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Działania wedle instrukcji. Edit : Ups zapomniałem o system look. Już umieszczam : SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 22:32 on 03/11/2012 by Jacaszek Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "services.exe" C:\Windows\System32\services.exe --a---- 328704 bytes [23:19 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] 24ACB7E5BE595468E3B9AA488B9B4FCB C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-s..s-servicecontroller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_2b54b20ee6fa07b1\services.exe --a---- 328704 bytes [23:19 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] 24ACB7E5BE595468E3B9AA488B9B4FCB -= EOF =- FSS1.txt OTL1.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Infekcja poprawnie usunięta. Możesz wykonać kroki kończące: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK 3. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Podsumuj czy wszystko jest w porządku. Odnośnik do komentarza
jacaszek Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Wszystko wydaje się być w jak najlepszym porządku.Scan z MBAM nic nie wykazuje. Nawet nie przypuszczasz jak bardzo wdzięczny jestem za błyskawiczną pomoc. Szacunek i wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi