frico Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 pojawia sie ten komunikat przy uruchamianiu komputera. skanowanie ESET Smart Security i Malwarebytes anti-malware - pokazały ze nic nie ma. naprawialem - jak w linkach ponizej i nic: http://forum.pcforma...stemu-windows-t http://www.mobilo24....-powiadamiania/ otl http://wklej.org/id/858801/txt/ http://wklej.org/id/858038/txt/ dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows - pojawia sie ten komunikat przy uruchamianiu komputera W logu Extras jest ten błąd: Error - 2012-10-30 02:51:35 | Computer Name = user-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi Klient zasad grupy z powodu następującego błędu: %%1053 I temat na forum: KLIK. Należy przywróć start usługi Klient zasad grupy. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\gpsvc] "Start"=dword:00000002 Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG > z prawokliku Scal 2. Zresetuj system. . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 mam problemy FIX.REG - nie laduje wszystkich kluczy - piszac ze sa uruchomione ... Klient zasad grupy jest automatyczny ale nie uruchomiony i nie umiem tego zrobic - bo wszystko jest "blade" Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Klient zasad grupy jest automatyczny ale nie uruchomiony i nie umiem tego zrobic - bo wszystko jest "blade" Konfiguracja tej usługi jest zdeaktywowana i to jest prawidłowe. Dlatego był import pliku FIX.REG, bo tylko przez rejestr można tę usługę konfigurować. W związku z tym, że usługa ma już Typ uruchomienia Automatyczny, podaj pełne Dzienniki zdarzeń w celu prezentacji jak błąd związany z tą usługą dokładnie wygląda. Skopiuj na Pulpit katalog C:\Windows\system32\winevt\Logs, zapakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link do paczki. . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 logs - http://www.ak.org.pl/logs.7z Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Odczepmy się już od tych logów, podstawiłam je w pierwszym poście (opcja Edytuj), posty nasze zedytowałam, by zachować logikę dyskusji. Jeszcze będzie adware do deinstalacji, ale to nie takie istotne teraz. Zajmijmy się meritum: 1. Błąd Klienta zasad grupy prezentuje się w taki sposób: Zdarzenie 7000, Service Control ManagerNie można uruchomić usługi Klient zasad grupy z powodu następującego błędu: Usługa nie odpowiada na sygnał uruchomienia lub sygnał sterujący w oczekiwanym czasie. Zdarzenie 7009, Service Control ManagerUpłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą Klient zasad grupy. Z tego nic nie wynika, ale w Dzienniku zdarzeń masz dodatkowy błąd o statusie "Krytyczny", który mówi już o wiele więcej: Zdarzenie 404, TaskSchedulerUsługa Harmonogram zadań napotkała błąd inicjacji RPC w "RpcServerUseProtseq:ncacn_ip_tcp". Dodatkowe dane: wartość błędu: 87. Jest to charakterystyczny skutek uboczny stosowania Windows Worms Doors Cleaner lub Seconfig XP (stosowałeś?) na platformie Windows 7 / Vista. Na tych systemach zamykanie portów znanych z XP jako "robaczywe" jest bezcelowe, systemy są inaczej zbudowane, wyliczane programy są kompletnie niezgodne, a port Harmonogramu jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania systemu operacyjnego i nie można go wyłączać metodami znanymi z archaicznego systemu XP. U Ciebie w ogóle nie działa Harmonogram zadań, czyli nie wykonują się żadne zadania na nim oparte, a jest ich bardzo dużo. Poproszę o dodatkowe skany. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej: :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole Klik w Look. Wklej wyniki do posta. 2. W Dzienniku zdarzeń męczy jeszcze te błędy: Zdarzenie 7026, Service Control ManagerNie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego: FDCENT Zdarzenie 1060, Application PopupŁadowanie sterownika \??\C:\Windows\SysWow64\drivers\FDCENT.SYS zostało zablokowane z powodu niezgodności z tym systemem. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania zgodnej wersji sterownika. Sterownik archaiczny i niekompatybilny z systemem operacyjnym: DRV - [2005-06-02 21:36:38 | 000,047,662 | ---- | M] (Silence of Troubles United Company Ltd.) [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\FDCENT.SYS -- (FDCENT) Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator i wpisz komendę: sc delete FDCENT Następnie skasuj z dysku plik C:\Windows\SysWOW64\drivers\FDCENT.SYS. . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 1. Worms Doors Cleaner lub Seconfig XP - nie stosowalem, ale Advanced SystemCare 5 (robilem to "ostroznie" - kiedys z jakims programem tego typu mialem nauczke przy XP i stosuje to bardzo rzadko) - myslalem, ze to pomoze 2. Przed pojawieniem sie problemu System (oryg) sie zaktualizowal Framework 4 i dwie aktualizacje windowsa - po pojaiwniu sie problemu i zrobieniu tego co napisalem wyzej (na podstawie stron) - odinstalowalem frameworki - one zainstalowaly sie po uruchomieniu automatycznie ponownie 3. look - http://wklej.org/id/859411/ 4. pozostale - tez wykonalem - uruchamiam ponownie system - zobaczymy co bedzie? Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 uruchomil sie normalnie brak chmurki informujacej o problemie co dalej -> chyba bede musial Was dotowac czy sa jeszcze jakies problemy? - i jak je naprawic? ps. ten system juz byl kiedys naprawiany przez "profesjonaliste" w zkladzie napr. komp. - problem zistanil po powrocie do punktu przywracania -> czarny ekran. I, jakos do dzisiaj dzialalo (przez trzy m-ce). dzieki za to - co do tej pory Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 1. Mówisz, że nie stosowałeś programów do zamykania portów, ale jednak coś w tym typie było tu używane. Skan SystemLook pokazuje ślady operacji podobne do Windows Worms Doors Cleaner, czyli EnableDCOM ustawione na "N" oraz obecne klucze o nazwie "Internet" (to one blokują pracę Harmonogramu). Tu masz porównawczo temat z forum co się dzieje jak te ustawienia są obecne: KLIK. Koryguj to zamieszanie. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\Internet] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc\Internet] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole] "EnableDCOM"="Y" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole] "EnableDCOM"="Y" Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG > z prawokliku Scal Zresetuj system. Po tej operacji Harmonogram zadań Windows powinien zacząć działać, a krytyczny błąd ustąpić z dziennika. 2. A na koniec zajmij się czyszczeniem adware. Instrukcje w spoilerze. 1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware: Conduit Engine, Internet Explorer Toolbar 4.6 by SweetPacks, NewTabs Uninstall, SweetIM for Messenger 3.7, Update Manager for SweetPacks 1.1, QuickStores-Toolbar 1.1.0, uTorrentControl2 Toolbar 2. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. 3. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Delete. Gdy program ukończy, wybierz w nim Uninstall. 4. Zrób jeszcze FIX.REG o zawartości: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Default_Page_URL"=- "Start Page"="about:blank" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Default_Page_URL"=- "Start Page"="about:blank" 5. Na koniec wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 wyniki: 1. wszystko zrobilem zgodnie z instrukcja - nie bylo problemow - poza usunieciem "QuickStores-Toolbar 1.1.0" ale zrobil to pozniej AdwCleaner 2. niestety - przy starcie systemu pokazuje sie dymek/chmurka: Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows" 3. OTL - http://wklej.org/id/859830/ 4. AdwCleaner znalazl "smieci" i je usunal - http://wklej.org/id/859841/ 5. WWDC - (przypomnialem sobie) bylo kilka lat temu jak zakupilem win7 dzieki za pomoc - damy rade Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 niestety - przy starcie systemu pokazuje sie NADAL dymek/chmurka: "Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows" Damy rade to zrobic czy nie? nowe dane o bledach po wpisaniu - sfc /scannow - oto wynik CBS - http://www.wklej.eu/index.php?id=413ed5a039 - niektore zostaly naprawione inne nie pozdr Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 frico, do uzupełniania wypowiedzi, gdy nikt jeszcze nie odpisał, służy opcja Edytuj, zamiast post pod postem. OTL / AdwCleaner to były akcje podrzędne. Najważniejsze było potwierdzenie importu FIX.REG naprawiającego skopany Harmonogram. Na wszelki wypadek jeszcze zapytam: czy po restarcie systemu w services.msc usługa Harmonogramu jest w stanie Uruchomiono? po wpisaniu - sfc /scannow - oto wynik CBS Ten log jest za duży. Log z SFC robi się inaczej, filtrując CBS.LOG do wystąpień znaczników [sR] za pomocą specjalnej komendy: KLIK. . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 odpowiedzi 1. po restarcie systemu w services.msc usługa Harmonogramu jest w stanie Uruchomiono 2. nie pokazuje sie (jak w temacie) chmurka - "Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows" 3. przestal dzialac antyspam w ESET Smart Secuity 4. sfc (z dzisiaj - 07.11) - http://wklej.org/id/864935/ - jezeli cos jest nie tak to prosze o pomoc Dzieki za dotychczasowa pomoc Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 4. sfc (z dzisiaj - 07.11) Ten log z SFC nadal źle przefiltrowany, tym razem zbyt wąsko. Komenda którą masz wdrożyć to: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt W wynikach explorer.exe jako nienaprawialny. Podaj skan dodatkowy. Do SystemLook wklej: :filefind explorer.exe . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 zrobilem (chyba dobrze) 1. SystemLook - wynik: "SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 17:01 on 09/11/2012 by user Administrator - Elevation successful - filefind - Searching for "explorer.exe" 2. sfc - http://wklej.org/id/866581/ (chyba zrobilem dobrze, ale tez jest jakis duzy - moze tak musi byc) Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 1. SystemLook - wynik: "SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 17:01 on 09/11/2012 by user Administrator - Elevation successful - filefind - Searching for "explorer.exe" Przecież to nie jest cały log ... Wklej w narzędziu co podane i czekaj cierpliwie, aż skan się skończy. Zawartość zasadnicza to ma być lista wystąpień pliku explorer.exe. chyba zrobilem dobrze, ale tez jest jakis duzy - moze tak musi byc Raport w końcu prawidłowy. . Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 systemLook - http://wklej.org/id/866992/ Dzieki za cierpliwosc - czlowiek jednak uczy sie do konca zycia i czytac ze zrozumieniem Czy to juz wszystko? Wszystko jest OK? I, czy zamykamy temat? Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Problem znowu się pojawił (po roku - instalacja Win7 - ta sama) Przy uruchamianiu pojawia się komunikat - "Nie można nawiązać połączenia w usługą systemu Windows" Dodam jeszcze, że po pewnym czasie od uruchomienia komputer "zacina" się, następuje b. duże zużycie procesora a myszka "kręci" kółeczko i niestety trzeba komputer uruchomic ponownie aby coś na nim zrobić. Proszę o pomoc otl extras - http://wklej.org/id/1214941/ logfile - http://wklej.org/id/1214944/ frst64 http://wklej.org/id/1215301/ adwcleaner http://wklej.org/id/1215315/ Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) PICASSO kiedyś (ponad rok temu) pomogłaś mi ten problem rozwiązać - mam więc WIELKĄ prośbę o pomoc i teraz 1. services.msc -> usługi lokalne -> Klient zasad grupy -> svchost.exe -> jest blade Autmatycznie - > nie można nic z tym zrobić (przy uruchamianiu normalnym jak i awaryjnym) 2. OTL - otl - http://www.wklejto.pl/187401 extras - http://www.wklejto.pl/187402 3. FRST64 addition- http://www.wklejto.pl/187395 frst - http://www.wklejto.pl/187396 4. GMER log - http://www.wklejto.pl/187403 Edytowane 2 Stycznia 2014 przez picasso Proszę nie duplikować tematów. Śmietnik na forum. //picasso Odnośnik do komentarza
frico Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nie lepiej napisać nie pomogę - nie mam czasu - czy coś innego. POZDRAWIAM:) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się