Marzena0609 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Witam Serdecznie, Od wczoraj mam problem z komputerem, a właściwie z internetem. Używam przeglądarki Google Chrome i do tej pory byłam bardzo zadowolona. Od wczoraj natomiast występuje problem z otwieraniem TYLKO pierwszej strony trwa to około 2 min.), następne otwierają się szybko.Nie jest to wina internetu ponieważ inne urządzenia połączone z internetem również za pomocą Wi Fi nie mają żadnego problemu. Zdarzyło się też, że komputer się wieszał, nie reagował, nie można było przez jakiś czas nic zrobić. Proszę o pomoc. Korzystałam już z Państwa pomocy więc wykonałam skan z OTL, jeśli było to niekonieczne to proszę o wskazówki i rady. Proszę o wyrozumiałość. Dziękuję OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 W raportach brak jakichkolwiek oznak infekcji. Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze czy coś widzi Kaspersky TDSSKiller. Gdyby coś wykrył, nic nie usuwaj i wynikom wyasygnuj akcję Skip, zaprezentuj raport tekstowy. Jeśli nic nie wykryje, pokazywanie loga zbędne. Od wczoraj mam problem z komputerem, a właściwie z internetem. Używam przeglądarki Google Chrome i do tej pory byłam bardzo zadowolona. Od wczoraj natomiast występuje problem z otwieraniem TYLKO pierwszej strony trwa to około 2 min.), następne otwierają się szybko. Przetestuj czy następujące konfiguracje wpłyną na zmianę stanu rzeczy: 1. W Google Chrome wejdź do ustawień i w sekcji Rozszerzenia wyłącz wszystkie tam widoczne. Zrestartuj przeglądarkę. Jeśli brak wyników: 2. Testowo wyłącz wszystkie ołony rezydentne Avast. Zdarzyło się też, że komputer się wieszał, nie reagował, nie można było przez jakiś czas nic zrobić. Tu też podejrzany Avast. . Odnośnik do komentarza
Marzena0609 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Witam serdecznie, Oto wynik skanu z Avasta, który rozpoczęłam przed napisaniem na forum, dostałam taki raport. Obecnie przeglądarka działa bez zastrzeżeń, ale nie wiem czy to nie chwilowe. Zobaczę jak będzie dalej, Jest możliwość, że to Avast rozwiązał problem? Dziękuję serdecznie. Your avast! scanned 618,054 items in last 30 days This report shows how your avast! security software performed in different areas - protecting your documents, emails, and web surfing. File & Documents Protection 54,394files have been scanned 0files were found infected and healed Web & Network Protection 563,660web & network objects have been scanned 1web & network objects were found infected and blocked Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Nic z tego dla mnie nie wynika. Przeklej szczegóły tego wyniku co to jest / jakie detale: 1web & network objects were found infected and blocked Odnośnik do komentarza
Marzena0609 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Niestety raport z avasta zamknęłam, próbowałam go odnaleźć, ale chyba się nie zapisał. Z przeglądarką jednak się nie naprawiło więc zastosuję się do zaleceń. Jeśli chodzi o Kaspersky TDSSKiller to mam go pobrać przez załączony link? Zacznę najpierw od zmian w Google Chrome. Dziękuję Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 (edytowane) Jeśli chodzi o Kaspersky TDSSKiller to mam go pobrać przez załączony link? W moim poście link kieruje do opisu narzędzia w przyklejonym temacie. Tam są linki pobierania. . Edytowane 28 Listopada 2012 przez picasso 28.11.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi