dragon Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witajcie, Przy każdym uruchomieniu systemu pojawia się następujący komunikat: "Jeden z plików zawierających dane Rejestru systemu musiał zostać odzyskany na podstawie dziennika lub kopii alternatywnej. Odzyskiwanie zakończyło się pomyślnie." Jestem dopiero co po formacie, zainstalowałem wszystkie programy, komputer chodzi jak błyskawica, jestem w trakcie optymalizacji systemu i wszystko by było ok, gdyby nie ten problem. Komunikat po raz pierwszy pojawił się w zaraz po tym jak włączyłem komputer ponownie po tym jak podczas pracy nagle wysiadły na chwilę w domu korki. Czy to coś poważnego? Bardzo proszę o pomoc, wiem, że jest mnóstwo programów do rejestru, ale wolę sam przy nim nie majstrować nie mając o tym pojęcia,a nie bardzo mi się uśmiecha kolejny format. Pozdrawiam, dragon Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Spróbuj przy starcie systemu F8 i wybierz Ostatnia dobra konfiguracja (lub coś podobnego). Odnośnik do komentarza
ichito Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Możliwe, że masz problem z błędami fizycznymi na dysku po awarii instalacji elektrycznej lub z uszkodzonymi plikami systemu przez niewłaściwe zamknięcie systemu...wejdź w "Mój komputer", kliknij lewym klawiszem myszki na dysk C i wybierz właściwości, potem zakładka "Narzędzia" - u góry "Sprawdzanie błędów" i otworzy się małe okienko...zaznacz (zaptaszkuj) obydwie opcje - "automatycznie napraw błędy..." i "skanuj i spróbuj odzyskać". Kliknij rozpocznij i dostaniesz komunikat, że to wymaga restartu...zrestartuj i czekaj na sprawdzenie. Odnośnik do komentarza
dragon Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dziękuje za odpowiedzi. @wieslaw531: Rozumiem, że zadziała to w ten sam sposób co przywracanie systemu - czyli nie spowoduje usunięcia danych, sterowników, programów itp.? @ichito: Niestety nie pomogło. Dodam, że dysk C przeszedł dodatkowo defragmentacje PerfectDiskiem. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Rozumiem, że zadziała to w ten sam sposób co przywracanie systemu - czyli nie spowoduje usunięcia danych, sterowników, programów itp.? Nie spowoduje Odnośnik do komentarza
dragon Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ostatnia dobra konfiguracja - też nie pomogło. Odnośnik do komentarza
Fix00ser Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 może Auslogic Registry Cleaner wymiecie z rejestru błędne klucze przed czyszczeniem skorzystaj z opcji backupu http://www.dobreprogramy.pl/Auslogics-Registry-Cleaner,Program,Windows,18986.html lub http://www.dobreprogramy.pl/Wise-Registry-Cleaner,Program,Windows,13347.html Odnośnik do komentarza
ichito Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Hmmm....może głupie, co powiem ale kiedyś w podobnej sytuacji następnym moim krokiem był Dial-a-Fix http://wiki.lunarsof...wiki/Dial-a-fix i potem Eusing Registry Cleaner...mnie pomogło http://www.eusing.co...try_cleaner.htm Odnośnik do komentarza
dragon Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 @ichito Zrobiłem tak jak napisałeś - nic nie dało ale podczas naprawy Dial-a-fix na początku dał komunikat, ze nie potrafi ustalić mojej wersji IE, a potem zwracał kilka błędów: Error 127 dotyczących następujących plików: iesetup.dll imgutil.dll inseng.dll mshtml.dll msrating.dll occache.dll pngfilt.dll webcheck.dll Odnośnik do komentarza
ichito Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 @ichito Zrobiłem tak jak napisałeś - nic nie dało ale podczas naprawy Dial-a-fix na początku dał komunikat, ze nie potrafi ustalić mojej wersji IE, a potem zwracał kilka błędów: Error 127 dotyczących następujących plików: Nie wiem za bardzo co poradzić więcej - nie jestem ekspertem od błędów systemu, choć nie raz "na czuja" próbowałem coś z powodzeniem naprawiać. Skoro pokazało Ci konkretne pliki powodujące błędy próbowałbym po kolei tak: - reinstalacja IE lub instalacja najnowszego IE8 - instalacja lub reinstalacja SP3 - instalacja naprawcza Windowsa - możesz spróbować tej procedury do odzyskiwania systemu z uszkodzonym rejestrem http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545 - jak to nie pomoże to zwyczajnie "pogoogluj" wpisując treść komunikatów o błędach...albo czekaj aż ktoś mądrzejszy od nas sie odezwie Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Przy każdym uruchomieniu systemu pojawia się następujący komunikat:"Jeden z plików zawierających dane Rejestru systemu musiał zostać odzyskany na podstawie dziennika lub kopii alternatywnej. Odzyskiwanie zakończyło się pomyślnie." Wedle tego co tu czytam, rejestr użytkownika nie został sprawdzony. Ostatnia dobra konfiguracja nie przeładowuje hive użytkownika, zajmuje się tylko jednym plikiem rejestru SYSTEM i rekonstrukcją klucza CurrentControlSet. Szerzej odwraca rejestr ogólne Przywracanie systemu, przeładowaje wszystkie hive (systemowe + użytkownika), ale o Przywracaniu z kolei jest tu cisza. Mówię tu o plikach rejestru jako takich, a nie tym czym się zajmują tzw. "cleanery rejestru", które tylko operują "w środku" tych plików a nie na całych hive. Dla testu załóż nowe czyste konto profilu i je zaloguj. Jeśli przy logowaniu na nowe konto nie będzie żadnego błędu, problemem jest rejestr konta C:\Documents and settings\Stare konto\ntuser.dat. Wtedy zaczniemy szukać kopii wstecznej tego pliku. Kopie pliku są w Przywracaniu systemu i w katalogu System Volume Information można wygrzebać to, o ile w ogóle Przywracanie było tu włączone. Inna ewentualność to wyekstraktowanie części zapisów ze starego ntuser i zaimportowanie na nowo wygenerowany. Najpierw jednak sprawdź czy to w ogóle o ten plik chodzi, potem będziemy szukać możliwości. . Edytowane 21 Lutego 2011 przez picasso 21.02.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi autora. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi