Skocz do zawartości

Problem z działaniem programów


damianos9

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Logi czyste, nie ma się do czego przyczepić. Temat przesuwam do działu systemowego.

 

nie działa mi wiele aplikacji przykładowo: Skype , TS, Eset

 

Co to znaczy? Opisz jak się to objawia bo bez szczegółów ciężko coś doradzić.

 

I ty masz błedy na dysku, w dzienniku powtarzający się błąd:

 

Error - 2012-10-19 17:31:31 | Computer Name = Damian-Komputer | Source = Ntfs | ID = 262199 Description =

Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie nadaje się do użytku. Uruchom narzędzie chkdsk na woluminie C.

 

Tak więc zastosuj się do komunikatu i sprawdź dysk za pomocą chkdsk

Odnośnik do komentarza

No więc tak kiedy uruchamiam Skype nie uruchamia sie w pełni interfejs (bez użyteczny jest po prostu). Przy tsie wyskakuje mi :

 

Tych plików nie można otworzyć

Ustawienia zabezpieczeń internetowych uniemożliwiły otwarcie jednego lub kilku plików.

 

Eset czasem sie wyłącza po prostu.

 

Sprawdziłem dysk za pomocą chkdsk no zobaczymy jak będzie chodzić. Ostatnio chodził mi tydzień i znowu zaczeły sie takie przygody zobacze teraz.

Dziękuje za zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza

Tak jak już Landuss zwrócił uwagę, z Dziennika zdarzeń głównie wyziera problem z dyskiem:

 

Error - 2012-10-19 07:48:08 | Computer Name = Damian-Komputer | Source = Application Error | ID = 1005

Description = System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Windows\System32\shell32.dll

z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem,

na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi

na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program Eksplorator Windows

z powodu tego błędu. Program: Eksplorator Windows Plik: C:\Windows\System32\shell32.dll

 

Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane. Akcja użytkownika

1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po

ponownym uruchomieniu programu.

2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera.

3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej.

5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem

komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.

Dodatkowe dane Wartość błędu: C000009C Typ dysku: 3

 

Error - 2012-10-19 17:31:31 | Computer Name = Damian-Komputer | Source = Ntfs | ID = 262199

Description = Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie nadaje się

do użytku. Uruchom narzędzie chkdsk na woluminie C.

 

Sprawdziłem dysk za pomocą chkdsk no zobaczymy jak będzie chodzić. Ostatnio chodził mi tydzień i znowu zaczeły sie takie przygody zobacze teraz.

 

1. Wykonaj weryfikację poprawności plików systemowych za pomocą komendy sfc /scannow. Jeśli komenda zwróci komunikat o znalezionych uszkodzeniach, za pomocą kolejnej przefiltruj wyniki do znaczników [sR] i przedstaw log wynikowy. Instrukcje: KLIK.

 

2. Wykonaj diagnostykę dysku w MHDD.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...