Skocz do zawartości

Problem z System Progressive Protection


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Znalazłem rozwiązanie problemu, ale nie potrafię sobie samodzielnie z nim poradzić.

Jakimś cudem na laptopie znalazł się System Progressive Protection, który nie pozwala uruchomić absolutnie żadnego programu.

W trybie awaryjnym (tylko w tym trybie jest to możliwe) zrobiłem logi na OLT, które załączam i proszę o pomoc.

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Log z OTL nieprawidłowo skonfigurowany, opcję Rejestr ustawiłeś na Wszystko, a ma być Użyj filtrowania. Przy okazji będą usuwane i szczątki Firefox (wygląda na odinstalowany).

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-583907252-1935655697-725345543-1004\..\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=WCV5&o=13757&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=W3&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=00C2E10A-4F6E-4410-ABDC-3CE85831BA72&apn_sauid=D3F0FD8B-E705-4CF8-AFE9-A959E7310831"
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-583907252-1935655697-725345543-1004..\RunOnce: [887BF5BEE91A36F20044887BB17A6DE4] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\887BF5BEE91A36F20044887BB17A6DE4\887BF5BEE91A36F20044887BB17A6DE4.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\887BF5BEE91A36F20044887BB17A6DE4
C:\WINDOWS\tasks\At*.job
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\PC Optimizer Pro
C:\Documents and Settings\Maciej\Dane aplikacji\Mozilla
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\mozilla.org]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj, przypominam o Użyj filtrowania. Po raz drugi nie dołączaj już pliku Extras.

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
17.11.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...