koccis11 Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Witam. Zostałem zainfekowany przez wirus ukash. Postąpiłem wg instrukcji i zrobilem scan OTL. Więcej nic nie robiłem i nie wiem co dalej mam zrobić. Załączam scany, które zrobiłem. Z góry dziękuje i pozdrawiam. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O3 - HKU\S-1-5-21-821893205-1069456364-1614039802-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {BF7380FA-E3B4-4DB2-AF3E-9D8783A45BFC} - No CLSID value found. O4 - HKU\S-1-5-21-821893205-1069456364-1614039802-1000..\Run: [] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-821893205-1069456364-1614039802-1000..\Run: [Zyxidizeiz] C:\Users\Kris K\AppData\Roaming\Iwyr\suki.exe () :Files C:\ProgramData\lsass.exe C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad C:\Users\Kris K\AppData\Roaming\Ziud C:\Users\Kris K\AppData\Roaming\Uhry C:\Users\Kris K\AppData\Roaming\Iwyr C:\Users\Kris K\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
koccis11 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Po restarcie zrobiłem nowy scan. Dołączam nowe raport OTL Czy to wszystko co trzeba zrobić, czy jest jeszcze cos co trzeba zrobic? Dzieki i pozdr. OTL2.Txt Edytowane 18 Października 2012 przez picasso Posty sklejam. Do uzupełniania wypowiedzi służy Edytuj. Proszę czekać cierpliwie na prowadzącego temat Landussa. //picasso Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Według logów infekcja usunięta więc problem powinien ustąpić. Możesz przejść do zakończenia. 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK 3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji: "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 6 Update 24 "{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-AA0000000001}" = Adobe Reader X (10.0.1) - Polish "Mozilla Firefox (3.6.17)" = Mozilla Firefox (3.6.17) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi