adamz Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 witam, Przedwczoraj po kilku godzinach pracy wyłaczylem komputer, potem uruchomiłem i mignął mi bluescreen, jednak nie zdążyłem przeczytać komunikatu o błędzie. Następnym razem komputer uruchomił się już normalnie i wtedy, po pewnym czasie zauważyłem taki problem z programami domyslnymi - .torrent, .magnet nie dają się otworzyć, nieznana aplikacja. W oknie "Otwieranie za pomoca" nie widnieje uToreent.exe, którego przedtem używałem. Jeśli wybieram "Otwieranie za pomoca" klikam "przeglądaj", znajduję np. uTorrent.exe i klikam, żeby zatwierdzić otwieranie tym programem, to nic się nie dzieje. Inny problem mam z plikami .cfg - nie da się ich przypisać na stałe, by były otwierane przez Notatnik, za kazdym razem ręcznie muszę przypisać. W międzyczasie odinstalowałem i ponownie zainstalowalem uTorrenta, próbowalem również Azureusa i nic się nie zmieniło. Dodatkowo zrzuty, nie wiem co w tym przypadku będzie pomocne, więc na poczatek umieszczam log z OTL-a: OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Podobna problematyka: KLIK. Poproszę o ten sam rodzaj skanu w SystemLook x64. . Odnośnik do komentarza
adamz Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 10:51 on 18/10/2012 by Adam Administrator - Elevation successful ========== reg ========== [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders] "!Do not use this registry key"="Use the SHGetFolderPath or SHGetKnownFolderPath function instead" "Local AppData"="C:\Users\Adam\AppData\Local" "My Video"="C:\Users\Adam\Videos" "AppData"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming" "My Pictures"="C:\Users\Adam\Pictures" "Desktop"="C:\Users\Adam\Desktop" "History"="C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\Windows\History" "NetHood"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Network Shortcuts" "Cookies"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies" "Favorites"="C:\Users\Adam\Favorites" "SendTo"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo" "Start Menu"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu" "My Music"="C:\Users\Adam\Music" "Programs"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs" "Recent"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent" "CD Burning"="C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Burn2" "PrintHood"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Printer Shortcuts" "Startup"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup" "Administrative Tools"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Administrative Tools" "Personal"="C:\Users\Adam\Documents" "Cache"="C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files" "Templates"="C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Templates" "Fonts"="C:\Windows\Fonts" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders] "AppData"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming" "Cache"="%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files" "Cookies"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies" "Desktop"="%USERPROFILE%\Desktop" "Favorites"="%USERPROFILE%\Favorites" "History"="%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows\History" "Local AppData"="%USERPROFILE%\AppData\Local" "My Music"="%USERPROFILE%\Music" "My Pictures"="%USERPROFILE%\Pictures" "My Video"="%USERPROFILE%\Videos" "NetHood"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Network Shortcuts" "Personal"="%USERPROFILE%\Documents" "PrintHood"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Printer Shortcuts" "Programs"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs" "Recent"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent" "SendTo"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo" "Startup"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup" "Start Menu"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu" "Templates"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Templates" "{374DE290-123F-4565-9164-39C4925E467B}"="%USERPROFILE%\Downloads" "CD Burning"="%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Burn2" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders] "Common Start Menu"="C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu" "CommonVideo"="C:\Users\Public\Videos" "CommonPictures"="C:\Users\Public\Pictures" "Common Programs"="C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs" "CommonMusic"="C:\Users\Public\Music" "Common Administrative Tools"="C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Administrative Tools" "Common Startup"="C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup" "Common Desktop"="C:\Users\Public\Desktop" "Common Documents"="C:\Users\Public\Documents" "OEM Links"="C:\ProgramData\OEM Links" "Common Templates"="C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Templates" "Common AppData"="C:\ProgramData" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders] "Common Desktop"="%PUBLIC%\Desktop" "Common Documents"="%PUBLIC%\Documents" "CommonPictures"="%PUBLIC%\Pictures" "CommonMusic"="%PUBLIC%\Music" "CommonVideo"="%PUBLIC%\Videos" "{3D644C9B-1FB8-4f30-9B45-F670235F79C0}"="%PUBLIC%\Downloads" "Common Start Menu"="%ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu" "Common Programs"="%ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs" "Common Startup"="%ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup" "Common AppData"="%ProgramData%" "Common Templates"="%ProgramData%\Microsoft\Windows\Templates" -= EOF =- AKTUALIZACJA I UZUPEŁNIENIE: Dziś odkryłem jeszcze coś - nie umiem stwierdzić, czy ma to jakikolwiek związek z poprzednimi problemami, czy jest wynikiem owego BlueScreen'a, czy może jakiejś infekcji, więc nie będe zakładać nowego wątku. Chodzi o to, że w Panelu Sterowania nie moge się dostać do zakładki "Narzędzia administracyjne". Po kliknięciu wyskakuje komunikat "Program Eksplorator Windows przestał działać". Do reszty zakładek mam dostęp. Ponadto - nie moge się dostać z Panelu do "Panelu sterowania Nvidia". Nie zawiesza się, ale po kliknięciu nic się nie dzieje. Nie mam też dostępu z prawokliku na pulpicie do ustawień karty grafiki - jest tylko "Personalizuj", tak jak w świeżym systemie bez sterowników. Deinstalacja i ponowna instalacja się nie udaje: Sterowniki są najnowsze (306.97), gry działają, więc też nie wiem czy jest to związane z moim pierwotnym problemem. Edytowane 18 Października 2012 przez adamz Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Skan na foldery systemowe jest poprawny. W związku z nowymi faktami: Dziś odkryłem jeszcze coś - nie umiem stwierdzić, czy ma to jakikolwiek związek z poprzednimi problemami, czy jest wynikiem owego BlueScreen'a, czy może jakiejś infekcji, więc nie będe zakładać nowego wątku. Chodzi o to, że w Panelu Sterowania nie moge się dostać do zakładki "Narzędzia administracyjne". Po kliknięciu wyskakuje komunikat "Program Eksplorator Windows przestał działać". Do reszty zakładek mam dostęp. 1. Sprawdź system plików za pomocą komendy chkdsk /f /r. 2. Sprawdź poprawność plików za pomocą komendy sfc /scannow. Jeśli komenda poda komunikat o znalezieniu uszkodzeń, za pomocą kolejnej przefiltruj wyniki do znaczników [sR] i przedstaw log wynikowy. Instrukcje: KLIK. 3. Podaj dodatkowy skan SystemLook na warunki: :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\ControlPanel\NameSpace\{D20EA4E1-3957-11d2-A40B-0C5020524153} HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D20EA4E1-3957-11d2-A40B-0C5020524153} /s Ponadto - nie moge się dostać z Panelu do "Panelu sterowania Nvidia". Nie zawiesza się, ale po kliknięciu nic się nie dzieje. Nie mam też dostępu z prawokliku na pulpicie do ustawień karty grafiki - jest tylko "Personalizuj", tak jak w świeżym systemie bez sterowników. Deinstalacja i ponowna instalacja się nie udaje: Wg OTL pliki modułów odpowiadające za te rozszerzenia są na dysku: [2012/10/02 21:51:04 | 006,200,680 | ---- | M] (NVIDIA Corporation) -- C:\Windows\SysNative\nvcpl.dll[2012/10/02 21:50:57 | 000,063,336 | ---- | M] (NVIDIA Corporation) -- C:\Windows\SysNative\nvshext.dll Na początek zweryfikuj w programie ShellExView x64 czy on w ogóle pokazuje jakiekolwiek rozszerzenia nVidia jako zarejestrowane. Jeśli coś tam się pokaże, przeklej te linie tutaj. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się