zwidek Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Witam. Problem chyba wszystkim już znany z zablokowanym komputerem Pozdrawiam Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - Startup: C:\Users\Dom\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk = C:\ProgramData\lsass.exe (Microsoft Corporation) :Files C:\ProgramData\lsass.exe C:\ProgramData\reyalphsalf.pad C:\Users\Dom\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
zwidek Opublikowano 14 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Zrobiłem tak ja napisałeś OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Według logów infekcja zostałą poprawnie usunięta. Wykonaj kroki końcowe: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do Service Pack 1 oraz Jave do najnowszej wersji. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi