Skocz do zawartości

Problem z UKASH


Aftur

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://search.conduit.com?SearchSource=10&ctid=CT3008653"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{665C0EA8-F41F-4959-B9D8-C2990C2A249A}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3008653"
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKCU..\Run: [taskschd] C:\Users\Aftur\AppData\Local\Microsoft\Windows\961\taskschd.exe ()
 
:Files
C:\Users\Aftur\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Aftur\AppData\Local\Microsoft\Windows\961
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...