Skocz do zawartości
14 stycznia 2020 - Koniec wsparcia Microsoftu dla Windows 7 ×

Windows 7 64-bit zawiesza się tuż po zalogowaniu


mwu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Spotkała mnie dziś rzecz wielce niemiła albowiem Windows 7, którego używam od mniej więcej 3 tygodni odmówił mi posłuszeństwa. Do tej pory działał bez zarzutów.

 

Po uruchomieniu systemu zastałem następującą sytuację:


  •  
  • brak możliwości poruszania kursorem
  • nieaktywna klawiatura

 

Jedyną rzeczą, która mi pozostała był 'hard reset' z palca. W trybie awaryjnym laptop działa bez większych problemów. Nie potrafię sobie jednak poradzić z sytuacją tak aby Windows działał 'normalnie'. Czytając to forum natrafiłem na podobny post: https://www.fixitpc.pl/index.php?/topic/165-windows-zawiesza-sie-w-czasie-startu-systemu/ z tą różnicą, że w tamtym przypadku komputer w ogóle nie mógł się uruchomić oraz dotyczył Win XP. Teoretycznie więc jestem w 'lepszej sytuacji'. Przeskanowałem komputer za pomocą ccleanera oraz malwarebytes. Pierwszy program standardowo znalazł pojedyncze błędy w rejestrze (ich naprawa niestety nic nie dała), natomiast drugi program nie wykrył żadnych zagrożeń. Dodam jeszcze, że korzystam póki co z testowej wersji KIS 2011.

 

Mam nadzieję, że wyczerpująco opisałem swój problem. W załączniku przesyłam logi z OTL & Extras. Niestety sam nie jestem w stanie ich zinterpretować. Proszę o pomoc.

Extras.TxtPobieranie informacji ...

OTL.TxtPobieranie informacji ...

Edytowane przez Landuss
Logi nie wykazują infekcji, temat zmienia dział
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Systemy 64bit są znacznie bardziej odporne na rootkity sterownike gdyż wymagane są sterowniki podpisane cyfrowo - znacznie trudniej nie oznacza oczywiście że jest to niemożliwe,w logu twoim tego nie widać,choć teoretycznie jest możliwość że OTL tego nie widzi....to tu chyba nie o to tu chodzi moim zdaniem.

 

Do wglądu ten artykuł https://www.fixitpc.pl/index.php?/topic/993-bluescreeny-i-zwiechy-systemu-diagnostyka/

 

Użyj narzędzia verifier do zweryfikowania sterowników.Jeśli zwróci BSOD to oprócz ww cznności proszę spakować pliki

 

C:\Windows\Memory.dmp

cały folder C:\Windows\Minidump

 

i shostować go na rapidshare.com

Odnośnik do komentarza

Dzięki za odpowiedź. Zastosowałem się do przedstawionych przez Ciebie porad. Odpaliłem verifier i :

 


  •  
  • zgodnie z planem nastąpił reset kompa
  • komputer uruchomił się w trybie normalnym
  • nie 'wywaliło' blue screena
  • powrót do pierwotnej sytuacji: kursor i klawiatura nieaktywne

 

Jeśli Ty lub ktoś inny ma jeszcze jakieś sugestie to są one bardzo mile widziane.

Odnośnik do komentarza
  W dniu 4.09.2010 o 20:12, mwu napisał(a):

Wszystko śmigało bez zarzutów aż do dzisiaj. KIS 2011 był zainstalowany zaraz po instalce W7. Wydaje mi się, że to nie wina antyvira. W ostatnim czasie nie wprowadzałem też do systemu znaczących zmian.

Wyłącz hibernację i sprawdź opcje uśpienia -zobaczymy co to da http://www.howtogeek.com/howto/7564/how-to-manage-hibernate-mode-in-windows-7/

Odnośnik do komentarza

1.Wejdź w start>>uruchom>>services.msc i sprawdź czy usługa Server się uruchamia i jest ustawiona na AUTO

2.Masz ostatnio sporo błędów z plikiem RapiMgr...a on należy do Windows Mobile - odinstaluj Windows Mobile

3.Ten błąd na pewno jest odpowiedzialny za zwiechy

 

  Cytat

Komputer: Maciej-PC

Opis:

System został uruchomiony ponownie bez uprzedniego czystego zamknięcia. Przyczyną tego błędu może być fakt, że system przestał odpowiadać, uległ awarii lub nastąpiła nieoczekiwana utrata zasilania.

Kod XML zdarzenia:

<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">

<System>

<Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" />

<EventID>41</EventID>

<Version>2</Version>

<Level>1</Level>

<Task>63</Task>

<Opcode>0</Opcode>

<Keywords>0x8000000000000002</Keywords>

<TimeCreated SystemTime="2010-09-05T10:38:01.534014100Z" />

<EventRecordID>9793</EventRecordID>

<Correlation />

<Execution ProcessID="4" ThreadID="8" />

<Channel>System</Channel>

<Computer>Maciej-PC</Computer>

<Security UserID="S-1-5-18" />

</System>

<EventData>

<Data Name="BugcheckCode">0</Data>

<Data Name="BugcheckParameter1">0x0</Data>

<Data Name="BugcheckParameter2">0x0</Data>

<Data Name="BugcheckParameter3">0x0</Data>

<Data Name="BugcheckParameter4">0x0</Data>

<Data Name="SleepInProgress">false</Data>

<Data Name="PowerButtonTimestamp">0</Data>

</EventData>

</Event>

Niestety nie zawiera on żadnych informacji.Jesli powyższe porada nie pomaga,wejdź do podglądu zdarzeń:

 

KernelPower.png

 

załącz "Pokaż analityczne dzienniki i debugowania"

 

następnie

 

Dziennik aplikacji i usług>>Microsoft>>Windows>>Kernel Power:prawoklik na "Daignostic" i "Thermal Diagnostic" i wybierz "włącz dziennik"

 

Nastepnie niech komputer popracuje parę godzin -najlepiej żeby miał kilka błędów i nastepnie dostarczysz pełne raporty -(prawoklik na sekcje>>Zapisz zdarzenia jako *.evtx) i shostuj je tu.

Edytowane przez picasso
16.02.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...