horrida Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Objawy - Firefox mimo kilkukrotnego przeinstalowywania po uruchomieniu wyrzuca komunikat "Program Firefox przestał działać". Nazwa problemu: APPCRASH. nazwa modułu z błędem: StackHash_0a9. Wersja aplikacji: 14.0.1.4577. Wcześniej był tu obecny Babylon Search. Ale po kilku nieudolnych próbach usunięcia taki jest efekt. - Internet Explorer ładuje się z zakładką Babylon Search - Internet działa bardzo wolno. Komputer podłączony jest przez adapter Wi-Fi. Z laptopa obok, w tej samej sieci wszystko chodzi o niebo szybciej. Momentami jest tak wolno, że nie potrafi załadować głównej strony google z grafiką - ciągłe problemy z portami USB z przodu obudowy. Czasem nie działają. Po zresetowaniu wszystko wracało do normy - do wczoraj, teraz już nic nie pomaga. Proszę o pomoc. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 W systemie jest infekcja. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9969f3ac-3c02-492f-b9eb-bb2176cd9c7b&affid=110774&searchtype=hp&babsrc=lnkry" FF - prefs.js..keyword.URL: "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9969f3ac-3c02-492f-b9eb-bb2176cd9c7b&affid=110774&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q=" IE - HKLM\..\SearchScopes\{006ee092-9658-4fd6-bd8e-a21a348e59f5}: "URL" = "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9969f3ac-3c02-492f-b9eb-bb2176cd9c7b&affid=110774&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000\..\SearchScopes\{006ee092-9658-4fd6-bd8e-a21a348e59f5}: "URL" = "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9969f3ac-3c02-492f-b9eb-bb2176cd9c7b&affid=110774&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = "http://uk.search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=chr-devicevm&type=ASRK" IE - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000\..\SearchScopes\{FA2EAF64-CC0B-4582-B9C6-4EC05C0B9C9F}: "URL" = "http://www.google.com/custom?client=pub-3794288947762788&forid=1&channel=5480255188&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=active&cof=GALT%3A%23008000%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23336699%3BVLC%3A663399%3BAH%3Acenter%3BBGC%3AFFFFFF%3BLBGC%3A336699%3BALC%3A0000FF%3BLC%3A0000FF%3BT%3A000000%3BGFNT%3A0000FF%3BGIMP%3A0000FF%3BFORID%3A1&hl=pl&q={searchTerms}" O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} - No CLSID value found. O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} - No CLSID value found. O4 - HKLM..\Run: [] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000..\Run: [{26F4E605-F3F0-AD40-01DE-FC9739C1DF8A}] C:\Users\DM\AppData\Roaming\Udykuh\xibou.exe (bhq93888888888 Corporation) O4 - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000..\Run: [AdobeBridge] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000..\Run: [ASRockXTU] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000..\Run: [Windows Time] C:\ProgramData\IpmudjiWxodm.dll () O4 - HKU\S-1-5-21-3256287372-3208080009-2151116292-1000..\Run: [zASRockInstantBoot] File not found :Files C:\Users\DM\AppData\Roaming\Muhy C:\Users\DM\AppData\Roaming\OpenCandy C:\Users\DM\AppData\Roaming\Udykuh autorun.inf /alldrives netsh advfirewall reset /C :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search] [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Search Bar"=- "Search Page"=- "Start Page"="about:blank" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany, otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras) oraz AdwCleaner z opcji Search. Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
horrida Opublikowano 10 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Wykonane:) AdwCleanerR1.txt OTL2.Txt 10102012_175609.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Wszystko pomyślnie usunięte. Zanim jednak przejdę dalej: czy w Internet Explorer nadal zachodzi zjawisko otwierania Babylon? Ja tu nie widzę nic powiązanego. Odnośnik do komentarza
horrida Opublikowano 10 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Nie, teraz startową jest pusta strona. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) Czyli przechodzimy do wykończeń: 1. Odinstaluj SmartView for IE. Powody: KLIK. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}] Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG > z prawokliku na plik Scal 2. W OTL uruchom Sprzątanie. Skasuj z dysku AdwCleaner. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 4. Odinstaluj stary Adobe Reader 9, zaktualizuj Firefox oraz Windows (brak SP1): KLIK. I podsumuj jak działa system w chwili bieżącej. Problemy z portami USB to sprawa do innego działu (Hardware). . Edytowane 12 Listopada 2012 przez picasso 12.11.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi