stivo Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Cześć. Przychodzę do Was o tak późnej porze, bo sam już nie wiem, co mam zrobić, żeby przywrócić system (Windows 7 SP1 Professional x64) do funkcjonowania. Oczywiście format jest ostatecznością, a chciałbym tego uniknąć. Ale zacznę od początku. Wczoraj zostawiłem komputer na noc włączony, bo ściągał się jeszcze jeden plik. Zaplanowałem w programie wyłączenie systemu tuż po ściąganiu. Rano włączam PC i podczas uruchamiania pokazał mi się komunikat, że dysk C: wymaga sprawdzenia i mam je teraz uruchomić lub anulować. Jednak czego bym nie wybrał pojawiał się komunikat o błędzie i się nie skanowało. Mimo to system się ładował poprawnie, ale np. w ProcessExplorer nie miałem możliwości zahibernowania systemu z czego korzystałem cały czas. Stwierdziłem, że zapuszczę hiren's boot i z jego poziomu uruchomię checkdiska. Tak też zrobiłem i uruchomiłem komputer ponownie. Włączyłem narzędzie naprawiania systemu Windows i tam również uruchomiłem checkdisk (z przełącznikami /f /r) i niby coś tam naprawił. Ale od tego momentu pojawia się problem jak w temacie. System się ładuje, loguję się i zostaje mi czarny ekran z kursorem. Mogę uruchomić Menadżera zadań, ale uruchamianie explorer.exe nie daje efektu (co w większości przypadków jakie znalazłem działało). W trybie awaryjnym również się ten proces nie uruchamia. Można czekać w nieskończoność. A jednocześnie msconfig.exe czy services.msc da się uruchomić. Uruchamiałem również sfc /scannow w linii komend. Dalej bez poprawy. W ostateczności próbowałem przywrócić system z punktu przywracania - dwa dni różnicy, więc nie byłoby źle, ale nie chce się przywracać, bo pokazuje jakiś problem z zapisem do pamięci. Czy da się coś z tym jeszcze zrobić? Mam do dyspozycji płytkę z Hiren's boot 14.1 oraz znajdę pewnie z Windowsem (tylko bez SP1). Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Stwierdziłem, że zapuszczę hiren's boot i z jego poziomu uruchomię checkdiska. Tak też zrobiłem i uruchomiłem komputer ponownie. Włączyłem narzędzie naprawiania systemu Windows i tam również uruchomiłem checkdisk (z przełącznikami /f /r) i niby coś tam naprawił. Ale od tego momentu pojawia się problem jak w temacie. System się ładuje, loguję się i zostaje mi czarny ekran z kursorem. Może załatwiłeś system właśnie checkdiskiem. Porównawczo temat: KLIK. F8 > Napraw komputer > Wiersz polecenia > komenda notepad > via mini eksplorator Notatnika sprawdź jak wyglądają ikony folderów na dysku, tzn. czy są widoczne kłódki. . Odnośnik do komentarza
stivo Opublikowano 9 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Nie, nie mam kłódek na plikach i folderach - poza w sumie jednym: Recovery. Może to powoduje, że nie mogę przywrócić systemu? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Nie, Recovery (folder ze środowiskiem WinRE) w stanie domyślnym jest ograniczone przez uprawnienia, dlatego wisi nań ładna kłódka. Moim zdaniem checkdisk coś zamącił, trudno mi stwierdzić co. Skupiając się na tym odcinku: Mogę uruchomić Menadżera zadań, ale uruchamianie explorer.exe nie daje efektu (co w większości przypadków jakie znalazłem działało). W trybie awaryjnym również się ten proces nie uruchamia. Można czekać w nieskończoność.A jednocześnie msconfig.exe czy services.msc da się uruchomić. + Uruchamiałem również sfc /scannow w linii komend. Dalej bez poprawy. A jaki był zwrot z SFC? Co stało w oknie, czy widniał komunikat o znalezieniu uszkodzonych plików? Przekopiuj folder C:\Windows\Logs\CBS, zapakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podeślij paczkę. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się