Catwoman Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Witam serdecznie, kilka miesiecy temu mój komputer został zainfekowany wirusem Live Security Platinum, z wasza pomoca udało mi się wszystko naprawić. Jakąś godzine temu znowu znowu przyplatał się nieproszony gośc tym razem System Progressive Protection, nie jestem pewna ale to chyba to samo co Live Security Platinum z tym, że jakas złosliwsza wersja? W chwili obecnej pracuje w systemie awaryjnym, tylko tak udało mi sie zrobic logi, w normalnym systemie kompletnie nic mi nie działa niestety =/ Z góry dziękuje za pomoc. OTL.TxtPobieranie informacji ... Extras.TxtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKU\S-1-5-21-1715567821-484061587-682003330-1003..\RunOnce: [3F4A878A5C25D93D00D13F49B71AB27A] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\3F4A878A5C25D93D00D13F49B71AB27A\3F4A878A5C25D93D00D13F49B71AB27A.exe () :Files C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\3F4A878A5C25D93D00D13F49B71AB27A :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
Catwoman Opublikowano 4 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Dziękuję za szybka odpowiedz! Nowy log z OTL: OTL.TxtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Infekcja usunięta i problem powinien minąć. Dwie rzeczy an koniec: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK Odnośnik do komentarza
Catwoman Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Znowu jestem zmuszona pisać z laptopa, ponieważ nie mogę kompletnie nic zrobić na komputerze nawet w trybie awaryjnym wyskakuje mi to samo =/ problem pojawił się po użyciu opcji Sprzątanie w OTL, mianowicie podczas zalecanego ponownego uruchomiania w trakcie ładowania ustawień osobistych wyskakuje mi taki oto komunikat: "Wystąpił problem, który uniemożliwił systemowi Windows dokładne sprawdzenie stanu licencji dla tego komputera. Kod błędu: 0x80070005" Przyznam, że lekko się załamałam, pierwszy raz coś takiego widzie. Czy jest możliwość samodzielnego naprawienia tego błędu? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Landuss Jest problem z opcją Sprzątanie: KLIK. Ba, jest podejrzenie, że skrypty OTL też mogą do tego prowadzić, bo tu na forum ostatnio po wykonaniu skryptu padły conajmniej dwa systemy. Musimy teraz zrezygnować z OTL dopóki nie zostanie rozwiązany błąd. Catwoman Spróbuj Przywracania systemu tą metodą: KLIK. . Odnośnik do komentarza
Catwoman Opublikowano 6 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 System przywrócony. Jeszcze raz serdeczne dzięki za jak zawsze profesjonalna pomoc. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi