soczez28 Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Witam, proszę o sprawdzenie co się dzieje z moim laptopem, wydaje mi sie że rozruch oraz zamykanie systemu (win xp 32bit) zbyt długo trwa. Prosze o pomoc, przesyłam logi z OTL. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
stanley50 Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 zbyt długo trwa pojęcie względne Odnośnik do komentarza
soczez28 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Czy z moim komputerem jest wszystko ok? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 stanley50 Oczekiwana odpowiedź konkretna a nie spekulacje. soczez28 Jaki powód do zakładania tematu w dziale diagnostyki infekcji? Nie widzę podstaw do szukania infekcji i temat przesuwam do działu Windows. Wyjaśnij czy Ci się tylko "zdaje" czy to fakt, i jakie czasy. Komputer podpięty pod domenę? W Dzienniku zdarzeń pluje takimi błędami: Error - 2012-09-30 06:45:17 | Computer Name = 05GABRYELCZYK | Source = Userenv | ID = 1054Description = System Windows nie może określić nazwy kontrolera domeny tej sieci komputerowej. (Określona domena nie istnieje lub nie można się z nią skontaktować. ). Przetwarzanie zasad grupy zostało przerwane. Error - 2012-09-30 06:45:19 | Computer Name = 05GABRYELCZYK | Source = AutoEnrollment | ID = 15Description = Automatyczne rejestrowanie certyfikatów dla system lokalny nie może skontaktować się z usługą Active Directory (0x8007054b). Określona domena nie istnieje lub nie można się z nią skontaktować. Rejestrowanie nie zostanie wykonane. Error - 2012-09-30 06:45:16 | Computer Name = 05GABRYELCZYK | Source = NETLOGON | ID = 5719Description = Dla domeny ZELTNET nie jest dostępny żaden kontroler domeny z następującego powodu: %%1311. Upewnij się, że komputer jest podłączony do sieci i ponów próbę. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem domeny. Możliwe przyczyny spowolnie startu i zamykania sugerowane logami: 1. Rozbudowany pakiet F-Secure (duże skomasowanie procesów). Stary zresztą, sprzed dwóch lat sterowniki. Sugeruję testową deinstalację. 2. Aplikacje firmowe Toshiba. Sugeruję przegląd i deinstalację tych nie używanych. 3. Możesz przeprowadzić i test z czystym rozruchem: KB310353. PS. Drobna uwaga, w systemie są mikro szczątki adware. Ich usuwanie to kosmetyka bez wpływu na stan rzeczy. W Google Chrome w Rozszerzeniach odinstaluj uTorrentControl2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL IE - HKU\S-1-5-21-3456856148-1371900162-2829777652-1010\..\URLSearchHook: {687578b9-7132-4a7a-80e4-30ee31099e03} - No CLSID value found :Commands [emptytemp] Klik w Wykonaj skrypt. Po restarcie uruchom Sprzątanie. . Odnośnik do komentarza
soczez28 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Witam, przepraszam za złe umiejscowienie tematu, może rzeczywiscie przesadziłem z tym czasem, bywało różnie 5min - 10min. To mój służbowy laptop stąd podpięty do firmowej domeny aczkolwiek nie wchodze ostatnio do systemu. Uzywam sprzetu dla swoich potrzeb stąd moja o niego obawa, moze niepotrzebna.. Skrypt i sprzatanie wykonałem. F secure musi pozostać to firmowy antywir. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Problem wygląda na powiązany z domeną - niektóre aplikacje i skrypty GPO nie lubią braku dostępu do sieci firmowej i blokują w takich sytuacjach skutecznie start systemu. Jeśli większość czasu pracujesz poza miejscem pracy, to pomyśl o odłączeniu się od domeny i wyłączeniu części aplikacji (podejrzany tu jest np. OCS INVENTORY (C:\Program Files\OCS Inventory Agent\OcsService.exe), ale także 'Service_VersionChecker' (C:\POZYTON\SOLEN\SVC.exe). Spróbuj może przestawić obie te usługi na na start 'ręczny', uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy coś się zmieniło. m.g. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się