Skocz do zawartości

Wirus ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Ps : ten drugi otl.exe jest po wklejeniu w skrypt :

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

 

To nie było potrzebne. Wzorowałeś się na innym temacie niepotrzebnie. Tamten użytkownik miał pewną usterkę w rejestrze i dlatego tak musiał robić. U Ciebie tej usterki nie ma. A to że infekcje podobne to inna sprawa.

 

Kolejna rzecz - logi zrobione z nieprawidłowego konta Gościa:

 

Computer Name: YOUR-8C37CDC26B | User Name: Gość | NOT logged in as Administrator.

 

Proszę raz jeszcze wykonać logi z prawidłowego (zainfekowanego) konta.

 

 

EDIT: Log wymieniony. Wcześniej zapomniałem ci napisać, że zabrakło drugiego loga z OTL - extras. Nie miałeś zaznaczonej opcji Rejestr - skan dodatkowy na "Użyj filtrowania". Dołącz ten log w kolejnym poście.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\Drivers\SSPORT.sys -- (SSPORT)
DRV - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\Drivers\DgiVecp.sys -- (DgiVecp)
O4 - HKLM..\Run: [vsjitdebugger] C:\Documents and Settings\oem\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2941\vsjitdebugger.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\oem\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\oem\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2941
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL

Odnośnik do komentarza

Wszystko poprawnie wykonane a infekcja usunięta. Możesz przejść do zakończenia.

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. W systemie są widoczne pozostałości po Avast. Usuń je za pomocą Avast Uninstall Utility

 

4. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 7.0 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

5. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...