piotrlaz Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Kontynuacja tematu: https://www.fixitpc.pl/topic/10932-pojawil-sie-komunikat-komputer-zostal-zablokowany/page__p__77788#entry77788 Punkt 1. i 3. wykonany, co do pkt. 2-go to były problemy ponieważ po kliknięciu OK pokazywały się okna z komunikatami o błędzie 0x80070032 (w załączeniu dwa screeny). Nie miałem pewności czy usunąłem punkty przywracania, więc na wszelki wypadek zaznaczyłem opcję "Wyłącz ochronę systemu" (przy czym znowu wyskoczył mi ten sam komunikat ale przy dysku systemowym pokazało się, że ochrona wyłączona). Następnie zrestartowałem komputer i włączyłem ochronę zaznaczając opcję: "Przywróć ustawienia systemu oraz poprzednie wersje plików". Czy mam się nie przejmować tym komunikatem? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 co do pkt. 2-go to były problemy ponieważ po kliknięciu OK pokazywały się okna z komunikatami o błędzie 0x80070032 (w załączeniu dwa screeny). To nasuwa skojarzenia ze skutkami ubocznymi używania tweakerów typu Sunrise Seven. Być może jakieś pseudo tryby "turbo", jakieś deaktywacje usług Windows... Wstępnie podaj spis usług Windows, w jakim one są stanie. Pobierz ponownie OTL, w konfiguracji ustaw Usługi na Wszystko, ale resztę opcji na Brak + Żadne i klik w Skanuj. . Odnośnik do komentarza
piotrlaz Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Sunrise Seven był użyty tylko raz celem wyłączenia kilku usług spowalniających system. W załączeniu wynik skanowania OTL. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zwraca tu uwagę zatrzymana usługa Harmonogramu (niezbędny do obsługi Ochrony systemu): SRV:64bit: - [2010-11-20 15:27:25 | 001,110,016 | ---- | M] (Microsoft Corporation) [Auto | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\schedsvc.dll -- (Schedule) Zastanawiam się czy to nie jest przypadek z tej kolekcji: KLIK. Przeprowadź skan potwierdzający. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej: :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole Klik w Look. Wklej wyniki do posta. . Odnośnik do komentarza
piotrlaz Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Chyba wygląda na ten sam przypadek. Wynik po komendzie Look: SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 15:02 on 20/08/2012 by Piotr Administrator - Elevation successful ========== reg ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc] "DCOM Protocols"="ncacn_ip_tcp" "UuidSequenceNumber"= 0x000128cb00 (19450624) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\ClientProtocols] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\Extensions] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\Internet] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\SecurityService] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole] "DefaultLaunchPermission"=01 00 04 80 5c 00 00 00 6c 00 00 00 00 00 00 00 14 00 00 00 02 00 48 00 03 00 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 00 00 14 00 1f 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 05 04 00 00 00 00 00 14 00 1f 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 05 12 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 (REG_BINARY) "EnableDCOM"="N" "LegacyImpersonationLevel"= 0x0000000002 (2) "MachineAccessRestriction"=01 00 04 80 74 00 00 00 84 00 00 00 00 00 00 00 14 00 00 00 02 00 60 00 04 00 00 00 00 00 14 00 07 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 01 00 00 00 00 00 00 14 00 03 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 05 07 00 00 00 00 00 18 00 07 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 32 02 00 00 00 00 18 00 07 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 2f 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 (REG_BINARY) "MachineLaunchRestriction"=01 00 04 80 78 00 00 00 88 00 00 00 00 00 00 00 14 00 00 00 02 00 64 00 04 00 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 00 00 14 00 0b 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 01 00 00 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 32 02 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 2f 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 (REG_BINARY) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole\AppCompat] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole\Eventlog] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole\NONREDIST] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc] "DCOM Protocols"="ncacn_ip_tcp" "UuidSequenceNumber"= 0x000128cb00 (19450624) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc\ClientProtocols] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc\Extensions] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc\Internet] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc\SecurityService] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole] "DefaultLaunchPermission"=01 00 04 80 5c 00 00 00 6c 00 00 00 00 00 00 00 14 00 00 00 02 00 48 00 03 00 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 00 00 14 00 1f 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 05 04 00 00 00 00 00 14 00 1f 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 05 12 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 (REG_BINARY) "EnableDCOM"="N" "LegacyImpersonationLevel"= 0x0000000002 (2) "MachineAccessRestriction"=01 00 04 80 74 00 00 00 84 00 00 00 00 00 00 00 14 00 00 00 02 00 60 00 04 00 00 00 00 00 14 00 07 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 01 00 00 00 00 00 00 14 00 03 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 05 07 00 00 00 00 00 18 00 07 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 32 02 00 00 00 00 18 00 07 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 2f 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 (REG_BINARY) "MachineLaunchRestriction"=01 00 04 80 78 00 00 00 88 00 00 00 00 00 00 00 14 00 00 00 02 00 64 00 04 00 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 00 00 14 00 0b 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 01 00 00 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 32 02 00 00 00 00 18 00 1f 00 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 2f 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 01 02 00 00 00 00 00 05 20 00 00 00 20 02 00 00 (REG_BINARY) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole\AppCompat] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole\Eventlog] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole\NONREDIST] -= EOF =- Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Tak, to jest ten sam przypadek, czyli obecność klucza "Internet". Korekta: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\Internet] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Rpc\Internet] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole] "EnableDCOM"="Y" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Ole] "EnableDCOM"="Y" Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG > z prawokliku na plik opcja Scal 2. Zresetuj system. Sprawdź czy Ochrona systemu działa prawidłowo. . Odnośnik do komentarza
piotrlaz Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją. System się zrestartował i działa. Nie wiem jak sprawdzić czy ochrona systemu działa prawidłowo, w każdym razie jest włączona na dysku systemowym a na pozostałych dyskach jest wyłączona. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Przecież wyraźnie twierdzisz: "działa". Ustąpił błąd "Żądanie nie jest obsługiwane. (0x80070032)". To jest równoznaczne z naprawą. Harmonogram zaczął działać, to i Ochrona systemu też. W kwestii dysków dla których Ochrona jest czynna, domyślnym ustawieniem Windows jest objęcie Ochroną tylko dysku systemowego, pozostałe nie mają jej włączonej. Czyli wszystko się zgadza. Temat rozwiązany. Jeśli nie masz więcej pytań, będziemy zamykać. . Odnośnik do komentarza
piotrlaz Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Nie mam już więcej pytań. Chciałbym tylko bardzo serdecznie Ci podziękować za pomoc i życzyć powodzenia! Pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi