Rademenez Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam Już miałem ten problem i pojawił się ponownie. Przesyłam pliki i z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Extras.TxtPobieranie informacji ... OTL.TxtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Documents and Settings\N1\Dane aplikacji\msconfig.dat C:\Documents and Settings\N1\Dane aplikacji\msconfig.ini C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\duwmpvufgnrxmzw C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\acavwqsaowiwnco C:\Documents and Settings\N1\Dane aplikacji\wtxpcom :Reg [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Shell"=- [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany, a blokada zniknie. 2. Usuń szczątki Nortona posługując się narzędziem Norton Removal Tool. 3. Odinstaluj YourFileDownloader (obiekt występuje w kontekście adware). 4. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). . Odnośnik do komentarza
Rademenez Opublikowano 15 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Witam Przesyłam nowy log z OTL-a Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Rademenez OTL.TxtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 1. W międzyczasie doinstalowałeś AVG Secure Search. Jeśli to nie była celowa instalacja tylko "adware" w czymś innym, odinstaluj + popraw via AdwCleaner (opcja Delete). 2. Przez SHIFT+DEL skasuj poniższy folder: C:\Documents and Settings\N1\Dane aplikacji\YourFileDownloader 3. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje z dysku OTL wraz z kwarantanną. 4. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 5. Zaktualizuj Java i Adobe: KLIK. Wersje aktualnie notowane w Twoim systemie: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216032FF}" = Java 6 Update 32"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217005FF}" = Java 7 Update 5"{3248F0A8-6813-11D6-A77B-00B0D0160050}" = Java 6 Update 5"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A81200000003}" = Adobe Reader 8.1.2 . Odnośnik do komentarza
Rademenez Opublikowano 17 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi