ayla Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Witam serdecznie Problem przedstawia się jak powyżej. Co ciekawe, nie można usuwać maili tylko z folderu konta głównego (tego pierwszego, które było podpięte pod program i zarazem jest głównym). Kiedys działało bardzo długo, w którymś momencie przestało działać. Początkowo sprawę zlekceważyłam, ale teraz juz mi bardzo przeszkadza ta niemozność kasowania. Tak samo po oznaczeniu wiadomości jako "niechcina" nie leci ona do "niechcianych", tylko zostaje sobie radośnie w folderze głównym otagowana płomieniem. Ani tego skasować nie mozna ani nic. Zaznaczam, że żadnych ustawiań nie zmieniałam. Pomyślałam, że któraś aktualizacja mogła namieszać, ale w opcjach wszystko jest jak było przed katastrofą. Pewnie mogłabym skopiować potrzebne foldery, wywalić program, zainstalować nowy, wkleić foldery etc. ale może można to jakoś łatwo naprawić? Może być i trudno i wymagająco... wszystko jest lepsze od uczenia programu na nowo reguł wywalania bzdur... Thunderbird 14.0. Program pracuje pod win7 64bit. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Zainstaluj wersje 12. Korzystam z takiego. Instalacja nadpisze pliki nic nie stracisz. Wtedy sprawdzisz, czy wszystko działa http://www.top10download.com/thunderbird-12 Odnośnik do komentarza
ayla Opublikowano 13 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) To mozna tak? Z wyższej do niższej wersji bezbolesnie przejść? I moje maile nie pofruną w cyberniebyt? Rozumiem, ze mam potem nie aktualizować programu? Tego Thunderbirda, to mam od wersji 10.0 i gdzieś pomiędzy to się wysypało. Edit: Rzeczywiscie nic nie zginęło (oczywiście skopiowałam inboxy), ale problem nie zniknął. nadal nie mozna kasować wiadomości z maila głównego. Edytowane 13 Września 2012 przez ayla Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 To mozna tak? Z wyższej do niższej wersji bezbolesnie przejść? Mozna. Bez obawy. Odnośnik do komentarza
ayla Opublikowano 13 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Nic to nie pomogło. Nadal nie działa. Może to jakiś zabawny wirus, albo inny smieć? No a może ktos mi pokaże paluchem gdzie program przechowuje reguły niechcianych? Da się to skopiować do nowego, prawda? W sensie do nowej instalacji. To jest ten plik msgFilterRules? Edytowane 13 Września 2012 przez ayla Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Zrób kopie profilu przy pomocy Mozilla Backup. Możesz wybrać co ma zostać skopiowane, np hasła maile. http://mozbackup.jasnapaka.com/ Następnie odinstaluj Thunderbirda. http://mozillapl.org...ile#Thunderbird Zainstaluj ponownie i wgraj nowy profil, (to co skopiowałaś), proponuje tylko maile i hasła, ten z kopi MozillaBackup. I sprawdź czy mozesz kasować wiadomości. Odnośnik do komentarza
ayla Opublikowano 15 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Mogę Dziękuję Twój sposób lepszy niż mój. Ja zawsze jak mi się coś bardzo sknociło kopiowałam inboxy, wywalałam stary, wgrywałam nowy program, konfigurowałam konta, podmieniałam inboxy i książkę... a tu szast prast i po kłopocie. Dziękuję. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi