FreeTibet Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Witam, mam problem z Windows Update (a przynajmniej tak mi się wydaje). Pokazuje mi, że 7 aktualizacji zakończyło się niepowodzeniem. Poniżej wynik polecenia "systeminfo": Nazwa hosta: LENOVO-PC Nazwa systemu operacyjnego: MicrosoftR Windows Vistat Ultimate Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002 Service Pack 2 Kompilacja 6002 Producent systemu operacyjnego: Microsoft Corporation Konfiguracja systemu operacyjnego: Samodzielna stacja robocza Typ kompilacji systemu operacyjnego: Multiprocessor Free Zarejestrowany właściciel: Lenovo Zarejestrowana organizacja: Identyfikator produktu: 89580-OEM-7244756-70024 Data oryginalnej instalacji: 2011-11-09, 12:43:45 Czas rozruchu systemu: 2012-09-12, 10:06:41 Producent systemu: LENOVO Model systemu: 7470A45 Typ systemu: X86-based PC Procesory: Zainstalowanych procesorów: 1. [01]: x64 Family 6 Model 23 Stepping 10 GenuineIntel ~1866 Mhz Wersja systemu BIOS: LENOVO 6DET71WW (3.21 ), 2011-12-13 Katalog Windows: C:\Windows Katalog systemowy: C:\Windows\system32 Urządzenie rozruchowe: \Device\HarddiskVolume1 Ustawienie regionalne systemu: pl;Polski Ustawienie regionalne: pl;Polski Strefa czasowa: (GMT+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb Całkowity rozmiar pamięci fizycznej: 1 943 MB Dostępna pamięć fizyczna: 436 MB Plik strony: Rozmiar maks.: 4 184 MB Plik strony: Dostępny: 1 376 MB Plik strony: W użyciu: 2 808 MB Lokalizacje plików stron: C:\pagefile.sys Domena: WORKGROUP Serwer logowania: \\LENOVO-PC Poprawki: Zainstalowane poprawki: 243 [01]: {A8686D24-1E89-43A1-973E-05A258D2B3F8} [02]: {AC76BA86-7AD7-0000-2550-7A8C400A1014} - [03]: {C184703F-2240-433F-AB0B-37CB7A22530B} [04]: KB937286 [05]: KB971513 [06]: KB971512 [07]: 943729 [08]: KB944036 [09]: 944036 [10]: KB982861 [11]: 982861 [12]: KB960362 [13]: KB971514 [14]: KB2079403 [15]: KB2117917 [16]: KB2207566 [17]: KB2281679 [18]: KB2286188 [19]: KB2296011 [20]: KB2305420 [21]: KB2345886 [22]: KB2347290 [23]: KB2378111 [24]: KB2387149 [25]: KB2388210 [26]: KB2393802 [27]: KB2412687 [28]: KB2416469 [29]: KB2416470 [30]: KB2416474 [31]: KB2419640 [32]: KB2423089 [33]: KB2442962 [34]: KB2443685 [35]: KB2447568 [36]: KB2467659 [37]: KB2476490 [38]: KB2478657 [39]: KB2478659 [40]: KB2478935 [41]: KB2479943 [42]: KB2481109 [43]: KB2482017 [44]: KB2483185 [45]: KB2491683 [46]: KB2492386 [47]: KB2503665 [48]: KB2505189 [49]: KB2506212 [50]: KB2507618 [51]: KB2507938 [52]: KB2508272 [53]: KB2508429 [54]: KB2509553 [55]: KB2510531 [56]: KB2510581 [57]: KB2511455 [58]: KB2518863 [59]: KB2518865 [60]: KB2518866 [61]: KB2522422 [62]: KB2524375 [63]: KB2530548 [64]: KB2530548 [65]: KB2532531 [66]: KB2533623 [67]: KB2535512 [68]: KB2536275 [69]: KB2536276 [70]: KB2539633 [71]: KB2541763 [72]: KB2544521 [73]: KB2544521 [74]: KB2544893 [75]: KB2545698 [76]: KB2555917 [77]: KB2563227 [78]: KB2564958 [79]: KB2567680 [80]: KB2570947 [81]: KB2572075 [82]: KB2579686 [83]: KB2584146 [84]: KB2585542 [85]: KB2588516 [86]: KB2598479 [87]: KB2604094 [88]: KB2604105 [89]: KB2618451 [90]: KB2619339 [91]: KB2620704 [92]: KB2620712 [93]: KB2621440 [94]: KB2631813 [95]: KB2633171 [96]: KB2633874 [97]: KB2633952 [98]: KB2639417 [99]: KB2641653 [100]: KB2641690 [101]: KB2644615 [102]: KB2646524 [103]: KB2647516 [104]: KB2647518 [105]: KB2653956 [106]: KB2654428 [107]: KB2655992 [108]: KB2656362 [109]: KB2656374 [110]: KB2656409 [111]: KB2658846 [112]: KB2659262 [113]: KB2660465 [114]: KB2660649 [115]: KB2665364 [116]: KB2675157 [117]: KB2676562 [118]: KB2677070 [119]: KB2679255 [120]: KB2685939 [121]: KB2686833 [122]: KB2688338 [123]: KB2690533 [124]: KB2691442 [125]: KB2695962 [126]: KB2698365 [127]: KB2699988 [128]: KB2705219 [129]: KB2709162 [130]: KB2712808 [131]: KB2718523 [132]: KB2718704 [133]: KB2719177 [134]: KB2719985 [135]: KB2722913 [136]: KB2731847 [137]: KB2736233 [138]: KB905866 [139]: KB935509 [140]: KB937287 [141]: KB938371 [142]: KB948609 [143]: KB948610 [144]: KB949248 [145]: KB949249 [146]: KB950124 [147]: KB950125 [148]: KB950762 [149]: KB950974 [150]: KB951376 [151]: KB951978 [152]: KB952004 [153]: KB952069 [154]: KB952287 [155]: KB952709 [156]: KB953155 [157]: KB953733 [158]: KB953838 [159]: KB954154 [160]: KB954155 [161]: KB954459 [162]: KB955020 [163]: KB955302 [164]: KB955430 [165]: KB956250 [166]: KB956572 [167]: KB956802 [168]: KB957200 [169]: KB957321 [170]: KB958481 [171]: KB958483 [172]: KB958623 [173]: KB958624 [174]: KB958644 [175]: KB959108 [176]: KB959130 [177]: KB959426 [178]: KB960803 [179]: KB961501 [180]: KB967723 [181]: KB968389 [182]: KB968816 [183]: KB969902 [184]: KB970030 [185]: KB970158 [186]: KB970238 [187]: KB970430 [188]: KB970694 [189]: KB970710 [190]: KB971029 [191]: KB971657 [192]: KB971737 [193]: KB972145 [194]: KB972270 [195]: KB972903 [196]: KB973507 [197]: KB973540 [198]: KB973565 [199]: KB973687 [200]: KB973768 [201]: KB973917 [202]: KB974318 [203]: KB974571 [204]: KB975163 [205]: KB975467 [206]: KB975558 [207]: KB975560 [208]: KB975562 [209]: KB975929 [210]: KB976002 [211]: KB976470 [212]: KB976767 [213]: KB976768 [214]: KB976771 [215]: KB976772 [216]: KB977816 [217]: KB978338 [218]: KB978542 [219]: KB978601 [220]: KB978886 [221]: KB979099 [222]: KB979309 [223]: KB979482 [224]: KB979687 [225]: KB979688 [226]: KB979899 [227]: KB979910 [228]: KB979911 [229]: KB979913 [230]: KB980248 [231]: KB980842 [232]: KB980843 [233]: KB981322 [234]: KB981889 [235]: KB981997 [236]: KB982132 [237]: KB982480 [238]: KB982665 [239]: KB982799 [240]: KB983587 [241]: KB948465 [242]: KB968930 [243]: 940157 Karty sieciowe: Zainstalowane karty NIC: 4. [01]: Intel(R) 82567LM Gigabit Network Connection Nazwa połączenia: Połączenie lokalne Stan: Nośnik odłączony [02]: Intel(R) WiFi Link 5300 AGN Nazwa połączenia: Połączenie sieci bezprzewodowej Stan: Nośnik odłączony [03]: Ericsson F3507g Mobile Broadband Minicard Network Adapter Nazwa połączenia: Połączenie lokalne 2 Stan: Nośnik odłączony [04]: HTC Remote NDIS based Device Nazwa połączenia: Połączenie lokalne 3 DHCP włączone: Tak Serwer DHCP: 192.168.42.129 Adresy IP [01]: 192.168.42.233 [02]: fe80::ac96:f464:a23b:ae99 Porównując zrzut ekranu mówiący o nieudanych instalacjach oraz informacje z powyższego polecenia widać, że aktualizacje są zainstalowane. Pozycje: [21]: KB2345886 [23]: KB2378111 [78]: KB2564958 [97]: KB2633952 [180]: KB967723 [187]: KB970430 [193]: KB972145 Całość okraszona jest komunikatem o kodzie błędu 80070490. Idąc tym tropem, próbowałem Windows6.0-KB947821-v21-x86 Jednak wyniki poniżej: CheckSUR ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 15.0 2012-09-12 13:16 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2016 No errors detected CheckSUR.persist ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 14.0 2012-03-11 11:39 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2119 No errors detected ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 14.0 2012-04-01 09:25 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2423 No errors detected ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 15.0 2012-09-12 13:16 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2016 No errors detected Co można w takim przypadku zrobić ?? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Zrób weryfikację poprawności plików via sfc /scannow: KLIK. Następnie skopiuj na Pulpit folder C:\Windows\Logs\CBS. Spakuj do ZIP > na hosting > podeślij tu do analizy. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się