arturiuso Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam, mam problem z wirusem Ukash. Próbowałem go usunąć programem: malwarebytes anti-malware, niestety bez efektu, dlatego proszę o pomoc tutaj. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKCU..\Run: [termmgr] C:\Users\Dom\AppData\Local\Microsoft\Windows\4958\termmgr.exe () :Files C:\Users\Dom\AppData\Local\Microsoft\Windows\4958 C:\Users\Dom\AppData\Roaming\hellomoto :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
arturiuso Opublikowano 9 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 załączam: OTL.Txt log z usuwania.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Zadanie pomyślnie wykonane. Kończymy: 1. W OTL zastosuj Sprzątanie, które skasuje z dysku OTL wraz z kwarantanną. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Zaktualizuj Java, Adobe Flash, Opera i domontuj SP1 dla Office 2010: KLIK. . Odnośnik do komentarza
arturiuso Opublikowano 9 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Dziękuje za pomoc:) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi