tol Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Mam problem z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer Firefox. Jest połączenie internetowe ale żadna przeglądarka nie otwiera stron. Komunikat nie odnaleziono serwera. Zrobiłem skanowanie ComboFix wygenerowany log, skanowanie Kaspersky TDSS Killer nic nie wykryło. Załączam log z ComboFix. Program operacyjny Vista 32-bitowa. ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Przede wszystkim nie o taki log nam tutaj chodzi. Zastosuj się do zasad działu i sporządź raporty z OTL + Gmer Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Załączam prawidłowe raporty. OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Logi nie wskazują by była tutaj jakaś infekcja. Temat przesuwam do innego działu bo tutaj nie pasuje. W kwestii problemu - uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci i sprawdź czy przeglądarki działają czy nie. Niewykluczone, że tu Norton może mieć coś do rzeczy. Sterowniki datowane na rok 2006(!). To jest pruchno i jak najszybciej będzie trzeba się tego pozbyć. Tu firmowe narzędzie Norton Removal Tool do usuwania: https://www-secure.s...redirect_pubweb Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Uruchomiłem komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci, przeglądarki nie działają i nie ma połączenia z siecią. W trybie normalnym jest połączenie, łączę się z siecią przez modem telefoniczny usb, dostawcą jest sieć komórkowa. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Wykonaj log (z trybu normalnego): http://www.fixitpc.p...iguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Zrobiłem log. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Dziwne. Połączenie, wolne, bo wolne, ale jest i działa. A przynajmniej system może z niego korzystać. Zastanawia mnie wartość bramy domyślnej: Konfiguracja interfejsu 3Connect DHCP wˆłączone: Nie Adres IP: 188.28.116.149 Prefiks podsieci: 188.28.116.149/32 (maska 255.255.255.255) Brama domy˜lna: ?'< Metryka bramy: 1 Metryka interfejsu: 25 Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator Wpisz komendę netsh int ip reset reset.log i po jej wykonaniu uruchom ponownie komputer. Możliwe, że później trzeba będzie od nowa skonfigurować połączenie z Internetem. Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Wpisałem komendę, komputer ją wykonał. Dodatkowo odinstalowałem modem i cały program związany z połączeniem. Wszystko ponownie zainstalowałem, połączenie jest ale bardzo wolne. Wcześniej też korzystałem z tego połączenia i wszystko było w porządku. Problemy wystąpiły nagle, próbowałem tez wyłączyć zapory i antywirusy, ale jest bez zmian. Nie jest to wina dostawcy internetu, drugi komputer działa bez zarzutu. Proszę o pomoc, już nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Wyeksportuj jako TXT klucz rejestru HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip i załącz na forum. Odinstalowałeś Nortona? Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Proszę o dokładniejsze instrukcje dotyczące TXT, z Nortona mam tylko Internet Security. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Odinstaluj. A co do klucza: kliknij Windows + R, wpisz regedit i w otwartym oknie Edytora rejestru przejdź do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip. Wybierz Plik -> Eksportuj.... Z rozwijanej listy Zapisz jako typ wybierz Pliki tekstowe (*.txt), podaj lokalizację i kliknij Zapisz, a potem stworzony plik dołącz jako załącznik do posta. Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 2 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Przesyłam TXT, Nortona nie mogę odinstalować komputer wyświetla błąd nie można odnaleźć określonego modułu. Odinstalowałem wszystkie pliki Nortona za pomocą Norton Removal Tool. Internet cały czas jest ale połączenie jest bardzo wolne.Przeglądarki dalej nie działają. txt.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 W wyeksportowanym pliku wszystko normalnie. Nie widzę przyczyny. Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 4 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Komputer jest w porządku, problem może być ze strony dostawcy internetu? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Ale mówisz że na innym komputerze działa, tak? Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 4 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Tak, na drugim komputerze internet działa bez problemów, połączenie jest bardzo szybkie. Dostawca internetu sprawdził łącze i wszystko jest prawidłowo. Sprawdziłem ustawienia modemu, są takie same na dwóch komputerach, czyli nie jest to problem połączenia. Coś spowalnia transfer danych. Nigdy się nie spotkałem z takim problemem, proszę o pomoc jeżeli ktoś wie o co chodzi. Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 9 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Odświeżam temat, nadal nie znalazłem rozwiązania problemu. Czy ktoś wie jak to naprawić, próbowałem już wszystkiego. Połączenie jest ale bardzo wolne, zainstalowałem od nowa modem i jest bez zmian. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Daj nowe logi z OTL i Net-log. Przejrzę jeszcze raz, może coś się zmieniło, a może czegoś nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 10 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Załączam nowe logi. OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Z właściwości połączenia usuń statyczne ustawienia DNS. Ustaw dynamiczne uzyskiwanie adresów DNS. Połączenie 3Connect wprowadza sobie własne: O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{6F6A5EFE-1100-459F-AAA5-08BA4F10DDFC}: NameServer = 217.171.132.1 217.171.132.1 O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{94168926-7B6F-4EBF-A55F-FCB9ACD2D732}: DhcpNameServer = 217.172.224.160 80.244.140.241 89.228.6.43 Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 11 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Sprawdziłem właściwości połączenia, protokół IPv4 cały czas był ustawiony na uzyskaj adres IP automatycznie oraz uzyskaj adres serwera DNS automatycznie. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 OTL mówi inaczej. Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator. Wpisz polecenie netsh int ip reset reset.log i po wykonaniu uruchom ponownie komputer. Odnośnik do komentarza
tol Opublikowano 11 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Po wpisaniu polecenia pojawił się komunikat Resetowanie Żądanie echa nie powiodło się Odmowa dostępu Resetowanie Interfejs OK Czy podczas wykonywania poleceń internet ma być uruchomiony? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Błąd na Viście znany (i lubiany). Nie przejmuj się nim. Daj nowe logi (OTL + Net-log). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się