hetmn82 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam, mam problem z powyzszym paskudztwem. OTL wygenerował pliki: Proszę o pomoc . OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Log z OTL zrobiony z poziomu wbudowanego w system konta Administrator a nie konta użytkownika: Computer Name: LEPLLTC0053 | User Name: Administrator | Logged in as Administrator. Konta mają różne rejestry i foldery. Logi muszą pochodzić z konta na którym jest problem. . Odnośnik do komentarza
hetmn82 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tylko OTL działa , gdy otwieram go "uruchom jako" i daje hasło admin.. Nak koncie Admin jest wszytsko ok jedynie na uzytkowniku wystepuje problem, niestety nie jestem wstanie nic odpalić bez hasła admin. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Czy konto użytkownika jest kontem limitowanym? Poza tym, logi utwórz z poziomu Trybu awaryjnego, w którym infekcja się nie ładuje. Odnośnik do komentarza
hetmn82 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 konto jest limitowane, nowe pliki z trybu awaryjnego OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Na tym koncie widać odpowiednie wpisy infekcji. Konto nie ma uprawnień administracyjnych, toteż zadaję tylko wpisy HKCU na usuwanie i mam nadzieję, że da radę. W przeciwnym wypadku dokończymy z poziomu innego konta. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKCU..\Run: [Clock Widget (HTC Home)] "C:\Documents and Settings\mhetmanc\Desktop\HTC\HTC3\Clock.exe" File not found O4 - HKCU..\RunOnce: [036DFF6138F97E8DD1FB8E087B07D287] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\036DFF6138F97E8DD1FB8E087B07D287\036DFF6138F97E8DD1FB8E087B07D287.exe () :Files C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\036DFF6138F97E8DD1FB8E087B07D287 :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2] :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany, otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
hetmn82 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 dalej w tryie awayjnm restart?? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Skrypt uruchamiasz w Trybie awaryjnym, ale po restarcie system loguj do Trybu normalnego. Odnośnik do komentarza
hetmn82 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Załączam jescze nowy OTL. Wszystko działa jak powinno . dzieki serdeczne. Zapraszam w Krakowie na Piwo. Maciek OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zadanie wykonane. Ale wkleiłeś do nowego skanu skrypt, skanowanie to co innego. I mam pytanie, czy konfiguracja Przywracania systemu była blokowana celowo: ========== System Restore Settings ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\SystemRestore]"DisableConfig" = 1 Kolejne czynności do przeprowadzenia: 1. Przeloguj się na Administratora i doczyść odpadki innych obiektów. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- system32\DRIVERS\nwusbser.sys -- (NWUSBPort) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- system32\DRIVERS\nwusbmdm.sys -- (NWUSBModem) DRV - File not found [Kernel | Boot | Unknown] -- -- (cerc6) O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found Klik w Wykonaj skrypt. Gdy program ukończy, użyj w nim opcję Sprzątanie, która skasuje z dysku OTL wraz z kwarantanną. 2. Zrób pełne skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. Jeśli coś wykryje, przedstaw raport. . Odnośnik do komentarza
hetmn82 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 po skanowaniu w Malwerbytes Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Zamiast obrazka proszę o raport tekstowy (opcja "Zapisz log"). Podmień w poście powyżej i na PW zawiadom mnie o edycji posta. Wtedy tu zmodyfikuję z kolei swój post. Edytowane 29 Września 2012 przez picasso 29.09.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi