miik89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 tak jak w temacie. na początku nie działał internet, później antyvirus nie chciał się włączyć. Internet nie działa na kablu, wifi, a nawet przy próbie połączenia przez iplusa na usb. Nie można włączć systemowego firewalla, przy ręcznej próbe uruchomienia wyskakuje błąd 0x8007042c próbując uruchomić ją ręczne jak nakazuje instrukcja http://support.micro...m/kb/2530126/pl niestety nic to nie daje. w załączeniu niezbedne pliki proszę o pomoc Extras.Txt OTL.Txt log.txt checkup.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Na pierwszy rzut oka nie widać w logach infekcji, jedynie śmieci sponsoringowe i to potem usuniemy. Wykonaj raport z Farbar Service Scanner (zaznacz wszystko do skanowania) Odnośnik do komentarza
miik89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 w zalaczniku. skan zrobiony w trybie awaryjnym z obsluga sieci, gdyż w normalnym trybie nie wykrywało mi pendrive, a jak w trybie awa skopiowałem ten prog na pulpit i uruchomiłem w trybie normalnym to wyskoczył mi błąd. dlatego skan zroboiony w trybie awa z obsługą sieci. FSS.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://startsear.ch/?aff=1&cf=58533610-90a0-11e1-8cd8-c0fc046a42a8" IE - HKU\S-1-5-21-3502868549-3929179804-3416593510-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://startsear.ch/?aff=1&cf=58533610-90a0-11e1-8cd8-c0fc046a42a8" IE - HKU\S-1-5-21-3502868549-3929179804-3416593510-1001\..\SearchScopes\{0388404D-6072-4CEB-B521-8F090FEAEE57}: "URL" = "http://klit.startnow.com/s/?q={searchTerms}&src=defsearch&provider=&provider_name=yahoo&provider_code=&partner_id=693&product_id=741&affiliate_id=&channel=&toolbar_id=200&toolbar_version=2.4.0&install_country=PL&install_date=20111122&user_guid=3FB8DA3F388944BDA003AD7E2CDE3088&machine_id=e75a4b7834b7b778802971620193a5a8&browser=IE&os=win&os_version=6.1-x86-SP1&iesrc={referrer:source}" IE - HKU\S-1-5-21-3502868549-3929179804-3416593510-1001\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = "http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=58533610-90a0-11e1-8cd8-c0fc046a42a8&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3502868549-3929179804-3416593510-1001\..\SearchScopes\{38D28DD0-52D2-490C-A708-483563C124EC}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=MYC-ST&o=102869&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=5J&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=cb5302bb-a7bf-4989-9491-076ffbee4c7b&apn_sauid=9DB99BA0-0FFE-4E53-A47F-ABC0FD94B955&" FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Web Search" FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Web Search" FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com" FF - prefs.js..keyword.URL: "http://klit.startnow.com/s/?src=addrbar&provider=&provider_name=yahoo&provider_code=&partner_id=693&product_id=741&affiliate_id=&channel=&toolbar_id=200&toolbar_version=2.4.0&install_country=PL&install_date=20111122&user_guid=3FB8DA3F388944BDA003AD7E2CDE3088&machine_id=e75a4b7834b7b778802971620193a5a8&browser=FF&os=win&os_version=6.1-x86-SP1&q=" [2011-11-17 20:25:44 | 000,002,333 | ---- | M] () -- C:\Users\Mikolaj\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1s7gdt0i.default\searchplugins\askcom.xml [2012-04-27 21:37:13 | 000,000,792 | ---- | M] () -- C:\Users\Mikolaj\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1s7gdt0i.default\searchplugins\startsear.xml [2011-10-03 11:14:54 | 000,083,456 | ---- | M] (vShare.tv ) -- C:\Program Files\mozilla firefox\plugins\npvsharetvplg.dll O4 - HKLM..\Run: [] File not found :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj: vShare.tv plugin 1.3 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) 5. Wykonaj komendę sfc /scannow i za pomocą kolejnej komendy przefiltruj log do wystąpień znaczników [sR]: KLIK. Zaprezentuj wynikowy log. Odnośnik do komentarza
miik89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 jesli chodzi o komende sfc/scannow - wynik jej to Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności log OTL w załączniku OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zresetuj jeszcze Winsok - Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku uruchom jako Administrator i wpisz komendę netsh winsock reset. Zrestartuj system. W kwestii zapory - W Start > pole szukania wpisz Uruchom > services.msc dwukliknij na usługę Podstawowy aparat filtrowania i podaj jaki błąd zwraca próba jej uruchomienia Odnośnik do komentarza
miik89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 komeda którą podałeś "nie można uruchomić funkcji inicującej InitHelperDll w NSHHTTP.DLL; kod błedu 10107 Pomyślnie zresetowano Winsock Catalog Musisz ponownie uruchomić komputer, aby ukończyć resetowanie" w kwestii zapory - Błąd 5: Odmowa dostępu. - nawet gdy uruchomię services.msc jako administrator. edit: po resecie widzę dostępne sieci bezprzewodowe, ale po próbie połączenia i podaniu hasła wyskakuje okienko: Połączenie nie powiodło się Ten komputer ma ograniczoną łączność z miki0" czyli jest postęp - wtedy nawet nie widziałem dostępnych sieci co do pkt. 2 - zapory nadal to samo Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Błąd typu "odmowa dostępu" to sugeruje problem z uprawnieniami. Ogólnie to tak wygląda jakby na tym systemie była kiedyś infekcja ZeroAccess i to są jej następstwa. Wejdź w ten temat: https://www.fixitpc.pl/topic/6855-rekonstrukcja-zapory-systemu-windows/ Przejdź do ustępu "Bład numer 5 / Odmowa dostępu" i zrekonstruuj uprawnienia za pomocą SetACL tak jak tam opisane. Odnośnik do komentarza
miik89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 zgadza się. Postąpiłem zgodnie z instrukcją i już wszystko z zaporą w porządku. Co do problemu z połączeniem sieciowym. Gdy wpisuję konfigurację sieci ręcznie to nie ma problemu z połączeniem. Ale gdy przestawie na automat to występuje błąd połączenia, a w szczegółach połączenia są takie informacje jak w załączniku Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Co to jest "błąd połączenia"? Dałbyś jakiś screen? Szczegóły połączenia poprawne. Możesz od razu dać raport z Net-log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 To ja jeszcze dopowiem - pokaż nowy log z OTL i nowy z FSS żebym widział czy wszystkie poprzednie rzeczy na pewno zostały skorygowane. Odnośnik do komentarza
miik89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 DawidS28 nic to nie dało. Mam dostęp do routera i jego konfiguracji, ale to chyba nie w nim problem. Jeszcze wczoraj było wszystko ok. Pozatym gdy byłem w pracy i próbowałem tam sie połączyć z siecią problem był identyczny. Landuss - już robię o co prosisz otl i fss OTL.Txt FSS.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Logi są w porządku, FSS też pokazuje że z siecią nie ma problemu i wszystko działa poprawnie. Możesz kończyć sprawę infekcji: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK 3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji: "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 7 Update 5 "{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AA1000000001}" = Adobe Reader X (10.1.3) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK Możliwe, że te posty z tematyką sieciową zostaną wydzielone w inny temat i pójdą do działu Sieci. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 @miik89 Temat wydzieliłem do działu Sieci. Tam kontynuuj analizę problemu: https://www.fixitpc.pl/topic/12111-problem-z-siecia/page__pid__84193#entry84193 Tutaj temat zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi