Mario Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witajcie, z dnia na dzien zacząło mi mulić neta, w przeglądarce ( firefox ale testowalem opere,chroma, nawet IE ), wolne wczytywanie stron, strasznie wolne buforowanie filmów itp. oraz w grach sieciowych gdzie notorycznie wyrzuca za "przekroczony czas polaczenia" . Zaburzenia w internecie *raz jest na speedtescie 3mb a raz 6mb/s ( pełne łącze ) skanowałem kompa kilkoma antywirami, tymi online równiez, niby coś znajdowały ( cracki keygeny = uwazane jako zagrozenie ) ale oprócz tego raczej zerowe zmiany. Czysczenie ccleaner itp. wszystko za mną. Nadal nic. Nie dawno był jakby przebłysk, internet dzialal wyśmienice moze z tydzien. I to by było na tyle. http://wklej.org/hash/a5627cad6f9/ Ktoś ma pomysły ? Sory ze tak chaotycznie napisałem Dodam, ze przed chwila robilem speedtest, ktory wykazal download na poziomie 3,89 ( bardzo sie wahal ) a upload 0,6 ( wartosc normalna ). Co tak spowalnia pobieranie danych ? ... Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zabrakło drugiego loga z OTL - extras. Nie miałeś zaznaczonej opcji Rejestr - skan dodatkowy na "Użyj filtrowania". Zrób tak w następnym poście i dołącz tego loga. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 W takim razie załączam logi ponownie: OTL: http://wklej.org/hash/459355fffef/ Extras: http://wklej.org/id/817507/ Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 W logach brak śladów infekcji. Temat zostaje przeniesiony do Sieci. Możesz od razu podrzucić raport z Net-log: http://www.fixitpc.p...iguracji-sieci/ Z mojej strony jedynie usuwanie sponsoringów (bez znaczenia dla problemu). Instrukcje w spoilerze. 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Default_Page_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Default_Search_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Search Bar = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Search Page = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Start Default_Page_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Start Page = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKLM\..\SearchScopes\{006ee092-9658-4fd6-bd8e-a21a348e59f5}: "URL" = "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9055665b-04d3-487c-bfd4-998dfd5cbb1e&affid=111583&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q={searchTerms}" IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&bs=true&tid=397&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = "http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=fft&from=fft&uid=132693_17827840_10150845_3219913727_3A861E58&ts=1342898775" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Default_Page_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Default_Search_URL = "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9055665b-04d3-487c-bfd4-998dfd5cbb1e&affid=111583&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Search Bar = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Search Page = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&tid=397&bs=true&q=" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9055665b-04d3-487c-bfd4-998dfd5cbb1e&affid=111583&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Start Default_Page_URL = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Start Page = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&home=true&tid=397" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\..\SearchScopes\{006ee092-9658-4fd6-bd8e-a21a348e59f5}: "URL" = "http://feed.helperbar.com/?publisher=OPENCANDY&dpid=OPENCANDYAPRIL&co=PL&userid=9055665b-04d3-487c-bfd4-998dfd5cbb1e&affid=111583&searchtype=ds&babsrc=lnkry&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = "http://search.certified-toolbar.com?si=41179&bs=true&tid=397&q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\..\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}: "URL" = "http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\..\SearchScopes\{AC005A91-EACB-4C59-B85D-82914DC2D5DC}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=FF&o=14594&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=FV&apn_dtid=YYYYYYYYUS&apn_uid=d46305ef-40f9-42ac-87c8-ed8f79f2f8f1&apn_sauid=CA7FAFB0-FCC2-48FE-8F3B-B745BD7042C3" [2012-08-01 17:28:31 | 000,000,000 | ---D | M] (z) -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\extensions\{0d42e012-2945-b398-783b-681661eeebe6} [2012-08-01 17:28:19 | 000,003,267 | ---- | M] () -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\Web Search.xml O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} - No CLSID value found. O4 - HKLM..\Run: [GrooveMonitor] "E:\Programy\Office 2007\Office12\GrooveMonitor.exe" File not found :Reg [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_USERS\S-1-5-21-3144900979-3852527730-2801618178-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj: V9 Homepage Uninstaller 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie i klikasz w opcje Sprzątanie. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Załączam więc net-log'a. http://wklej.org/hash/da8662e16af/ Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jaka powinna być prędkość połączenia? Czy problem występuje także, gdy podepniesz komputer do routera kablem? Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator. W oknie CMD wpisz komendę netsh int ip reset reset.log i uruchom ponownie komputer. Pobierz, zainstaluj i uruchom program inSSIDer. Zrób screen z listy sieci. Kliknij Windows + R, wpisz devmgmt.msc i znajdź na liście swoją kartę WiFi (Atheros AR5B93 Wireless Network Adapter). Z menu kontekstowego wejdź w jej Właściwości, przejdź do karty Zaawansowane i spisz wszystkie parametry wraz z wartościami. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Więc tak: parametr/wartosc 802.11b Preamble - Long and Short AdHoc 11n - Disable Dynamic MIMO Power Save - Disable Network Adress - ____ nieobecna Reveive Buffers - 256 Scan Valid Interval - 60 Transmit Buffers - 512 Oraz screen: Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Słaba jakość połączenia. Czy przed wystąpieniem problemów zmieniałeś położenie routera, ustawiłeś obok niego jakieś głośniki lub kuchenkę mikrofalową, modyfikowałeś jego ustawienia? Ja się nie dziwię, że są problemy, ale przy takiej mocy WiFi powinny być od zawsze. Sprawdzałeś połączenie po kablu? Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Nic nie było zmieniane/modyfikowane. W ustawieniach routera, stało się to z dnia na dzien Brat ma podobne podłączenie ( równiez wifi, nie ma żadnych problemów, zawsze max łącza ) Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Pokaż screen z inSSIDera od brata. Co z tym kablem? Jaki dokładnie masz router. Wejdź jeszcze raz w Menedżer urządzeń, otwórz swoją kartę, przejdź do zakładki Szczegóły i skopiuj Identyfikatory sprzętu. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Router to Tp-link TD-W8910G Sprawdziłem na kablu - łącze jest stabilne. Screen od brata: Identyfikatory: PCI\VEN_168C&DEV_002A&SUBSYS_E01F105B&REV_01 PCI\VEN_168C&DEV_002A&SUBSYS_E01F105B PCI\VEN_168C&DEV_002A&CC_028000 PCI\VEN_168C&DEV_002A&CC_0280 Dodam, ze problem wystepował już wcześniej, popularny format wyleczył problem - lecz jest to rozwiązanie na krótką metę - ile razy można formatować dysk ? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Nie zamazuj drugiej sieci, nawet nie wiem, na jakim kanale pracuje, a taka wiedza może się przydać. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jest to obca sieć Dlatego jest zamazana. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 A pisałem coś o zamazywaniu obcych sieci? Poczytaj o interferencji fal, a potem zastanów się, czy zamazywać. A jeżeli obca, to nie ma żadnego wpływu na Twoją prywatność / bezpieczeństwo. Daj screen jeszcze raz. Nawiasem mówiąc, na laptopie brata moc sygnału w normie. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Ta sieć jest na tyle słaba, że jest już niewykrywalna bądź ta osoba wyłączyła router. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 No niech Ci będzie... Pobierz pierwszą z góry paczkę (10.0.0.45) i zainstaluj na swoim komputerze: http://www.atheros.cz/atheros-wireless-download.php?chipset=29&system=6 Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Sterowniki zainstalowane. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Aleś się uczepił tego zamazywania. Niech Ci będzie, dla mnie nic ciekawego. MAC-a i tak jestem w stanie z dużym prawdopodobieństwem odtworzyć, bo pierwsze trzy oktety identyfikują producenta, a pojedynczy ma zwykle dosyć ograniczoną pulę (najwyżej tak ze 100 możliwości). Wejdź na http://192.168.1.1 i podaj dane do logowania do routera. Domyślny login to admin i hasło też. Przejdź do Wireless -> Advanced i ustaw Channel na 5. Zapisz zmiany. Potem pokaż jeszcze raz screen z inSSIDer z Twojego komputera. Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Wnioskuję, że pierwszy to brata, a drugi - Twój. Teraz powinno być wszystko w porządku. Jak tam speedtesty? Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 niestety, oba moje, z różnych czasów co widać po ss Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 No w sumie... ta sama karta sieciowa. Co robiłeś między 21:35 a 21:39? Wtedy jest spadek mocy sygnału o jakieś 5 dB. Jakbyś stanął między komputerem a routerem albo przeniósł laptop bliżej do nadajnika? Jak tam wydajność? Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Nie będe juz wklejał SS ale obecnie jest mniej wiecej ~ 65. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Ok, ale mnie chodziło o prędkość pobierania. Jest dobra? Odnośnik do komentarza
Mario Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Nadal lipa, Speedtesty raz pokazują "niby" normalną predkosc ale rzeczywistość jest inna. Wolny download cały czas Czy to przy wczytywaniu stron czy pobieraniu plików/ogladaniu np. Yt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się