sylwek45 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam, jestem kompletnym laikiem komputerowym więc proszę o wyrozumiałość przed wczoraj serwowałem po stronach a tu bach strona została zablokowana zrobiłem wielkie oczy i po chwili mówię wirus no to wyłączyłem włącznikiem głównym ponieważ inaczej nie było to możliwe i po uruchomieniu nie zastanawiajac sie wiele włączyłem combofix / poradził sobie ale tylko do momentu ponownego włączenia komputera / wirus powrócił wtedy znowu włącznik f8 i próbowałem ccleaner i usunęłem w pasku autostart nazwy bez producenta nie pomogło wirus powrócił następnie hitman pro skanowanie usunełem wszystkie bez 3 które sadziłem że mogą być potrzebne każda następna próba usunięcia po skanowaniu nawet tych 3 komputer ogłaszał ze błąd 20 blokuje zapora i nie mogłem aktywować hitman choć za pierwszym razem skasował dalej dałem sobie spokój bo włosy z głowy wyrywam a nie mam zielonego pojęcia jak usunąć to dziastwo .Acha internet w trybie awaryjnym nie działa. Wiem że już namieszałem tym combofixem proszę o Pomoc. Wklejam OTL i extras wykonany parę minut temu. pozdrawiam Sylwek OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza