sw89 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam, mój komputer zostal zablokowany przez Weelsof, prosze o pomoc Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Log z OTL zrobiony z poziomu złego konta, czyli wbudowanego w system Administratora a nie konta użytkownika: Computer Name: USER-3E752D7B06 | User Name: Administrator | Logged in as Administrator. Konta mają inne rejestry i foldery. Poproszę o log OTL z konta właściwego, gdyż w tu podanym nawet nie widać wpisu startowego infekcji. Ponadto, stosowałeś ComboFix (co my na ten temat: KLIK), przedstaw też i raport który utworzył wtedy C:\ComboFix.txt, by było jasne co zostało usunięte. . Odnośnik do komentarza
sw89 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 na komputerze mam założone dwa konta jedno moje i jedno wspólne z innymi domownikami. w trybie awaryjnym jest wystwietlane tylko konto Adminsitrator i to moje i wobec tego moje pytanie jeżeli nie wyświetla się to konto wspólne (na którym został zablkowany komputer) to czy raproty mogę przeprowadzić z mojego konta? tymczasem raport z Combofix ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jak mówiłam: konta mają różne rejestry i foldery. Raporty muszą pochodzić z konta na którym jest problem. Skoro są wyświetlane tylko dwa konta z trzech, na ekranie logowania spróbuj użyć z klawiatury znak dolnej strzałki w celu "przewinięcia" listy kont. Może pozycja trzeciego konta jest po prostu poza widocznością ekranową (zbyt niska rozdzielczość w Trybie awaryjnym). . Odnośnik do komentarza
sw89 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 niestety to nie przyniosło zamierzonego skutku po uzyciu strzałek nie pojawia się to konto wspólne. nie wiem czym to jest spowodowane. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Z poziomu konta Administrator zrób log z wyciągiem kont za pomocą sid.vbs: KLIK (punkt 3). Odnośnik do komentarza
sw89 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 konta: ******************************************************************************** Lista kont, identyfikatorów SID i ścieżek dostępu. ******************************************************************************** Nazwa użytkownika : Administrator SID : S-1-5-21-1417001333-1604221776-725345543-500 Katalog profilu : C:\Documents and Settings\Administrator Nazwa użytkownika : ASPNET SID : S-1-5-21-1417001333-1604221776-725345543-1004 Katalog profilu : Nazwa użytkownika : Gość SID : S-1-5-21-1417001333-1604221776-725345543-501 Katalog profilu : Nazwa użytkownika : Mamusia SID : S-1-5-21-1417001333-1604221776-725345543-1006 Katalog profilu : C:\Documents and Settings\Mamusia Nazwa użytkownika : Pomocnik SID : S-1-5-21-1417001333-1604221776-725345543-1000 Katalog profilu : Nazwa użytkownika : Właściciel SID : S-1-5-21-1417001333-1604221776-725345543-1003 Katalog profilu : C:\Documents and Settings\Właściciel ******************************************************************************** Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 (edytowane) Rozumiem, że chodzi o konto Mamusia? 1. Zaloguj się na konto Administratora, żadne inne konto nie może być zalogowane. 2. Start > Uruchom > regedit i podmontuj rejestr tego konta, na którym jest blokada. Czyli podświel gałąź HKEY_USERS, z menu Plik > Załaduj gałąź rejestru > wskaż plik: C:\Documents and Settings\Mamusia\NTUSER.DAT Przypisz umowną nazwę NAPRAWA. W rejestrze pojawi się nowa gałąź robocza o tej nazwie. 3. W edytorze rejestru wejdź do klucza: HKEY_USERS\NAPRAWA\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Z prawokliku wyeksportuj do pliku REG i przeklej tu jego zawartość. . Edytowane 18 Września 2012 przez picasso 18.09.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi