MateuszMG90 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam, mam ponownie problem z wirusem ukash i potrzebuję pomocy. Tu są logi z OTL: OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 (edytowane) Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found. O4 - HKCU..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Documents and Settings\Mateusz\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Akamai\netsession_win.exe" File not found O4 - HKCU..\Run: [defskvebfbgvcxd] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\defskveb.exe () :Files C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\itbmsyknfgbgrve C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\hxptjjmibvsvekq C:\Documents and Settings\Mateusz\ms.exe :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Edytowane 12 Września 2012 przez picasso 12.09.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi