tomcat23 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 witam proszę o pomoc w usunięciu blokady komputera w postaci "ukash", logi z OTL dołączone OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKLM\..\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69}: "URL" = "http://search.bearshare.com/web?src=ieb&systemid=2&q={searchTerms}" IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1708250" IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://search.conduit.com?SearchSource=10&ctid=CT1708250" IE - HKCU\..\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69}: "URL" = "http://search.bearshare.com/web?src=ieb&systemid=2&q={searchTerms}" IE - HKCU\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1708250" O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - 10 - No CLSID value found. O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O4 - HKCU..\Run: [WMNetMgr] C:\Users\Katarzyna Wołowska\AppData\Local\Microsoft\Windows\618\WMNetMgr.exe () :Files C:\Users\Katarzyna Wołowska\AppData\Roaming\hellomoto C:\Users\Katarzyna Wołowska\M-10-8754-86589-55555 C:\Users\Katarzyna Wołowska\M-10-6897-8685-3464 C:\Users\Katarzyna Wołowska\AppData\Local\Microsoft\Windows\618 :Reg [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj: MediaBar / Conduit Engine / Free Lunch Design Toolbar / Softonic-Eng7 Toolbar 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
tomcat23 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Wszystko zrobiłem zgodnie z zaleceniami OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Wszystko poprawnie wykonane. Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do Service Pack 1 oraz Jave do wersji 7 Update 5. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi