Kicaq Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam. Mam problem dotyczący braku połączenia z internetem. Otóż internet w przeglądarce działa bez zarzutu, tak samo w gadu-gadu, ale niestety gdy uruchamiam steam, league of legends lub inną grę wymagającą połączenia z internetem program zachowuje sie jakby brakowało dostępu do internetu (steam chce włączyć sie w trybie off-line, a gry nie mogą nawiązać połączeń z serwerami). Dodam, że stało się to poprostu gdy pewnego dnia chciałem włączyc Steam i nie mam pojęcia co może być powodem tego problemu (usługodawcą jest Vectra, a internet dostarczany jest kablem podłączonym do modemu). Proszę o pomoc. Extras.Txt OTL.Txt net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Wykonaj logi: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ (Net-log) https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ (OTL) Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Logi załączyłem. Jeżeli mam dodać coś jeszcze to proszę pisać. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 "{B4092C6D-E886-4CB2-BA68-FE5A88D31DE6}_is1" = Spybot - Search & Destroy Program przestarzały, już nie rozwijany. Odinstaluj. Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600 BRAK Kompilacja 7600 Zainstaluj Service Pack 1 dla Windows 7. http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=5842 (Wybierz: windows6.1-KB976932-X86.exe) Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator Wpisz komendy: netsh int ip reset reset.log netsh advfirewall reset Potem uruchom ponownie komputer. Dostarcz nowy raport z Net-log. Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Niestety mimo wykonania podanych poleceń problem nie został rozwiązany. Dodam nowy log. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Wyłącz IPv6 według tego: https://www.fixitpc.pl/topic/4745-internet-i-sieci-faq/page__view__findpost__p__34814 Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 To niestety także nie pomogło. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Wyłącz modem z prądu, poczekaj kilkadziesiąt sekund, podepnij ponownie. Jeśli to nic nie da, to pobierz jakieś LiveCD Linuksa (polecam Knoppix), wypal jako bootowalne na płycie i uruchom z niego komputer. Wejdź w Terminal (gdzieś z menu powinien być dostępny), wpisz komendę ping 8.8.8.8 i oczekuj na wyniki. Jeśli dostaniesz odpowiedzi: 64 bytes from 8.8.8.8: icmp_req=1 ttl=42 time=45.7 ms 64 bytes from 8.8.8.8: icmp_req=2 ttl=42 time=45.2 ms 64 bytes from 8.8.8.8: icmp_req=3 ttl=42 time=45.7 ms ...to znaczy, że problem leży w konfiguracji Twojego Windowsa. Jeśli nie dostaniesz żadnej odpowiedzi, to wygląda na to, że przyczyną jest konfiguracja modemu lub usterka u dostawcy. Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Więc tak: internet dostarczany jest do jednego komputera z którego dawałem logi za pomoca kabla podlaczonego do modemu, który posiada funkcje wi-fi i przy pomocy anteny odbieram sygnał na drugim komputerze. Spróbowałem sciągnąć steam i odpalić tam (występuje identyczny problem z połączeniem). Przeglądarki działają wzorowo na drugim komputerze. Musi to więc być problem z modemem, bo kolega także ma internet z Vectry, a u niego wszystko jest ok. Chyba zadzwonie do serwisu i poprosze aby przyjechał ich przedstawiciel i spróbował to naprawić. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Modem jest Twój, czy dostałeś od Vectry? Jakie to dokładnie urządzenie? Masz dostęp do jego konfiguracji? Jeśli na drugim komputerze w tej samej sieci lokalnej dzieje się to samo, to problem systemowy możemy praktycznie wykluczyć. Masz filtrowaną prawdopodobnie całą komunikację poza stronami internetowymi (porty TCP 80 i 443), GG (TCP 8074) i DNS konieczną do działania WWW (TCP/UDP 53) i kilkoma innymi usługami. Reszta ruchu, nawet protokół ICMP działający w warstwie sieci, czyli, m.in. przedstawiony ping, nie działa. Nie znam dostawcy, który by to blokował. Stąd płynie wniosek, że prawdopodobnie ktoś z Vectry namieszał przy konfiguracji. Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) I tu pewnie jest problem, bo dostępu do konfiguracji nie mam: przedstawiciel przyszedł, ustawił modem a ja nawet nie mam dostępu do "strony modemu". Dostałem go od Vectry i przedstawiciel go zainstalował.Model to TCW750-4 (bialy, z napisem THOMSON na przedzie). Zła konfiguracja sprawia problem po pół roku od zainstalowania modemu i jego bezproblemowym dotychczas działaniu? Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez Kicaq Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 W takim razie raczej nie problem z modemem, tylko po stronie dostawcy. Uruchom Wiersz poleceń, wpisz route print i zrób screen. Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dodałem screen'a. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ok, wyniki są zbyt długie, żeby to wygodnie zmieścić na screenie. Wpisz route print > C:\cmd_log.txt && notepad C:\cmd_log.txt i wrzuć na forum zawartość z otwartego okna notatnika. Widzisz coś pod adresem http://192.168.100.1? Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 To jest adres do konfiguracji modemu, tak? Prosi o podanie hasła i loginu, które ustawione zostały przez przedstawiciela Vectry, a ja ich nie znam. cmd_log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Tak, to jest adres konfiguracji modemu. Zostaw nazwę użytkownika pustą, jako hasło wpisz admin i spróbuj się zalogować. To są domyślne wartości tych pól dla Thomsona TCW750-4. Jeżeli nie działają, to znaczy, że Vectra zrobiła autokonfigurację ustawień przez Internet lub technik ustawił inne dane. Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Hasło niestety nie pasuje, pamiętam jak kiedyś próbowałem już wejść na tą stronę różnymi hasłami i loginami, które ludzie w internecie podawali jako "domyślne" i nic nie działało. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Nic tu po nas, zgłoś problem dostawcy. Niech się tym zajmą, zwłaszcza, że to ich wina. Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dzieki za porady. Nigdy juz nie wezme i nich neta (na moje nieszczescie w nowo wybudowanym bloku w którym teraz mieszkam Vectra miała jedyne prawa do instalacji telewizji i internetu, więc nawet wyboru nie miałem) Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Myślałeś nad TP/Orange? Neostrada Fiber z prędkością 80 Mb/s robi wrażenie, a cena niewygórowana. Planowali do końca 2012 roku umożliwić dostęp do usługi VDSL milionowi użytkowników w Polsce, wiem, że w wielu miejscach technologia sprawdziła się i działa. Przez 6 lat korzystania zdarzyła mi się tylko jedna większa usterka, po części z mojej winy, bo uwierzyłem konsultantce obiecującej gruszki na wierzbie i 20 Mb/s po mojej starej infrastrukturze, poza tym żadnych problemów. Jaką masz prędkość połączenia? Odnośnik do komentarza
Kicaq Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 W umowie jest 8mbps. http://www.speedtest.pl/test/43060779 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się