przemo22 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Takie o to dźwięki od ostatniego czasu wydaje mój komputer. Nie znam się zbyt na tym, poczytałem, nie wiem skąd wydobywa się ten dźwięk. Podczas pracy, odświeżanie strony, cokolwiek, słychać syyk.. tssssssssss i tyle przez jakiś czas, potem przerwa. Czasami słychać seriami. Co to może być? Odnośnik do komentarza
Anonim6 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 To moze byc zmija lub waz. Stawiam na zmije bo waz robilby samo ssssssssssssss. Moze wetknij tam jakas mysz lub malego kurczaczka to sie locha zapcha i przestanie syczec. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 MarekB - wiem, że czasami ciężko się powstrzymać i doskonale to rozumiem, ale naprawdę łatwiej i szybciej podać link do: http://www.fixitpc.p...rmacje-podawac/ przemo22 - zastosuj się do zasad działu i dostarcz informacje o sprzęcie PS Dzisiaj na działce znalazłem żmiję zygzakowatą. Piękny okaz. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Przemo22, a skad My mamy wiedzieć skąd dobiega dźwięk? Wsłuchaj sie w muzykę komputera i sam określ miejsce pochodzenia. Odnośnik do komentarza