Anonim7 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam, dziś po godzinie 17 komputer zablokował mi Ukash a ja jestem kompletnym laikiem i nie wiem co do czego, bardzo proszę o pomoc w odinstalowaniu, nie mam logów ani olt bo nie wiem gdzie ich szukać? Zrobiłam tylko tyle, że usunełam Windows XP Service Pack 3 (w trybie awaryjnym) i w trybie awaryjnym nie mam dostępu do internetu teraz piszę z innego komputera i po włączeniu w trybie normalnym już nie wyskakuje Ukash tylko najpierw pierwsze 5 sekund jest normalnie a potem cały ekran biały i nic nie można zrobić, proszę napiszcie dosłownie krok po kroku jak mam co wyszukać i usunąć tego Ukasha proszę. Napiszę jutro z rana bo już nie będę miała dziś wieczorem dostępu do komputera także proszę napiszcie wszystko krok po kroku co mam zrobić bo kompletnie nic nie wiem, z góry bardzo dziękuję Odnośnik do komentarza
Anonim7 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Bardzo proszę o pomoc bo ja na tym zainfekowanym komputerze nie mam dostępu do internetu przez Ukasha i nie wiem jak pobrać te logi i OTL??? Albo jak inaczej sie pozbyć tego wirusa? Ja nie znam sie na komputerach i nie wiem jak to zrobić a ten Ukash zablokował mi dostęp do internetu, błagam o jakieś wskazówki co mam robić??? Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Wejdź w tryb awaryjny z obsługą sieci i wtedy wykonaj logi. W tym trybie nie ma blokady. Odnośnik do komentarza
Anonim7 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Dzięki już nie mam problemów z wirusem tylko z czymś innym napisze to w osobnym wątku Odnośnik do komentarza