Skocz do zawartości

UKASH - proszę.. pomocy! :)


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\ProgramData\zak_lo0i7g.pad
C:\Users\oem\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Conduit Engine / Hyperionics DB Toolbar / SFT_Polska Toolbar

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system do Service Pack 2 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Windows Vista Home Basic Edition Service Pack 1 (Version = 6.0.6001) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 7.0.6001.18000)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

 

"Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

 

A tak a propos - planuję zmienić program antywirusowy - prosiłabym również o informację, który program mógłby Pan polecić?

 

Avast, Avira, MSSE

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...