Skocz do zawartości

Windows 7 64bit- wirus win64/sirefef.y win64/sirefef.b


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

microsoft security essentials wykrywa wirusy win64/sirefef.y i win64/sirefef.b w pliku c:\windows\system32\services.exe ale usunąć ich nie da bo komputer restartuje się po około minucie "System windows napotkał problem krytyczny i zostanie ponownie uruchomiony w ciągu minuty..." . Próbowałem w trybie awaryjnym - jest tak samo.

Próbowałem już tego http://www.eset.co.u...d/Utilities/SRT i tego http://www.pandasecu...ools/yorkyt.exe - bez powodzenia.

 

Wujek "Google" wyłowił kilka linków o podobnych problemach opisywanych na tym forum. Jeden wygląda podobnie: http://www.fixitpc.p...7x64-i-sirefef/

Idąc ty tropem zrobiłem skan FRST64 (w załączniku) ale utknąłem na dodatkowym raporcie który miał ujawnić czy jest kopia pliku w systemie. Uruchamiam ten test ale komputer restartuje się szybciej niż on się wykonuje.

 

Udało się wykonać skan po odinstalowaniu antywirusa.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

 

keinip

FRST.txt

Search.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Otwórz notatnik i wklej w nim ten tekst:

 

CMD: copy /y C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-s..s-servicecontroller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_2b54b20ee6fa07b1\services.exe

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST

 

2. Uruchom FRST i zastosuj opcję Fix. Skrypt zostanie wykonany i powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Spróbuj uruchomić Windows normalnie (nie powinno być już problemu) i wygeneruj logi z OTL Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za zainteresowanie tematem ale czekając na odpowiedzi w tym temacie to zdarzyłem już coś pokombinować. Po odinstalowaniu antywirusa system przestał się restartować i wtedy przeskanowałem go Malwarebytes i Combofix a na koniec zaisntalowałem MSE i zrobiłem skan całego systemu. Zagrożenia zostały usunięte.

Szukając rozwiązania problemu założyłem temat też na innym forum (zależało mi na jak najszybszej naprawie) gdzie wstawiłem logi do analizy. Uzyskałem pomoc - system czysty.

Pozdrawiam

 

keinip

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...