dragunoV Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam, bardzo serdecznie proszę Sz. P. Picasse, o pomoc w usunięciu tego dziadostwa z mojego komputera. Szczególnie zależy mi na czasie, jest to komputer na wpół biurowy i potrzebuje szybkiego powrotu do poprzedniego stanu, więc szczególna prośba. Załączam extras i otl. Jak to mówią... 'thanks from the mountain!' EDIT: Rzeczywiście, mój błąd, wrzucam poprawione logi. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 28 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 (edytowane) To są logi zrobione z konta Administratora wbudowanego w system, a nie użytkownika. Tak być nie może. Musisz zrobić logi z konta, na którym jest problem i zrób to z trybu awaryjnego bo tam blokada nie działa. EDIT: Logi wymienione. Tyle, ze ja tu nie widzę w logach nic poważnego ani tytułowego Live Security Platinum. Tylko seria zaplanowanych zadań. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :Files C:\WINDOWS\tasks\At*.job :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez picasso 28.08.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi