Nemeczek Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Zarejestrowałem się tutaj dopiero dzisiaj w poszukiwaniu pomocy przy usunięciu wirusa Ukash. Zablokował mi komputer i nic nie mogę zrobić. Obraz blokuje mi cały ekran. Piszę do was z trybu awaryjnego. Proszę o pomoc w usunięciu tego wszystkiego. Nie wiem czy dobrze dodałem tutaj pliki OTL i Extras. Nie znam się na tym wszytskim, proszę o jasny i czytelny opis co mam zrobić. Z góry dziękuje. Piotr. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 "Nie znam się na tym wszystkim", to przeczytaj na temat nienadzorowanego użytkowania ComboFix, który definitywnie tu uruchomiłeś: KLIK. Zasady działu mówią wyraźnie, by się do tego przyznać + przedstawić log z narzędzia. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKU\S-1-5-21-1740547080-3395987844-3417426433-1000..\Run: [TapiMigPlugin] C:\Users\Nemeczek\AppData\Local\Microsoft\Windows\264\TapiMigPlugin.exe () :Files C:\Users\Nemeczek\AppData\Local\Microsoft\Windows\264 C:\Users\Nemeczek\AppData\Roaming\hellomoto :Services catchme :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z tamtego ComboFix (nie uruchamiaj narzędzia ponownie!). . Odnośnik do komentarza
Nemeczek Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Działa!!! Przyznaje się, uruchomiłem ComboFix'a Mam zeskanować teraz wszytsko jeszcze raz jak pierwszym razem? i załączyć tylko plik OTL? a Skąd mam wziąść log z ComboFix'a? Dziękuje bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza