miszka Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam Mój komputer został zablokowany przez wirus Ukash. Uruchomienie możliwe tylko w trybie awaryjnym. System XP Professional +SP2. Dołączam logi z OTL. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL SRV - File not found [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\Common Files\YDP\UserAccessManager\useraccess.exe -- (UserAccess) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\UIUSYS.SYS -- (UIUSys) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys -- (huawei_enumerator) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys -- (ew_hwusbdev) O4 - HKLM..\Run: [fgseytynrpqoamu] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\fgseytyn.exe () O4 - HKU\S-1-5-21-1954692483-2078090569-1242779745-1878..\Run: [fgseytynrpqoamu] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\fgseytyn.exe () O20 - Winlogon\Notify\NavLogon: DllName - (Reg Error: Value error.) - Reg Error: Value error. File not found :Files C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\atmmgkgvrkjnhmt C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\dlihzpeajboogjb C:\Documents and Settings\michal stanaszek\ms.exe :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2] :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
miszka Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Po wykonaniu powyższej instrukcji komputer odblokował się . Wykonałem skan OTL i wklejam log. Czy mam jeszcze wykonać jakieś zalecenia ? OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Potwierdzam usunięcie infekcji. Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do Service Pack 3 oraz wymienione programy do najnowszych wersji: Windows XP Professional Edition Dodatek Service Pack 2 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstation "{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A80000000002}" = Adobe Reader 8 "Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi