wacek Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam mam problem związany z UKASHem , robiąc skan w OTLu w pewnym momencie wyskakuje mi komunikat o błędzie "Win 32 Error. Code 23. Błąd danych (CRC)" w załączniku zamieszczam raport z OTLa który wyskoczył mi na poziomie tego błędu , pozdrawiam i proszę o szybką pomoc OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Ten komunikat wystąpił już u wielu użytkowników, nie wiadomo o co chodzi. Przez niego nie będzie loga extras no ale trudno. 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\Xxx\AppData\Local\Temp\catchme.sys -- (catchme) O3 - HKU\S-1-5-21-544712747-2349416091-1800846383-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found. O4 - HKU\S-1-5-21-544712747-2349416091-1800846383-1000..\Run: [uIAnimation] C:\Users\Xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows\4948\UIAnimation.exe () :Files C:\Users\Xxx\AppData\Roaming\hellomoto C:\Users\Xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows\4948 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj: SweetPacks Toolbar for Internet Explorer 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
wacek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 wielkie dzięki za szybką pomoc , jak tylko cos zdziałam to sie odezwe Odnośnik do komentarza
wacek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 zrobiłem wszystko z Twoimi wskazówkami , robiąc ponownie skanowanie w OTLu znowu wyskakuje mi wyżej wspomniany błąd w załączniki nowy raport z OTLa OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Infekcje masz usuniętą. Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do Service Pack 2 oraz IE do wersji 9. Sprawdź też wersję Javy i Adobe Reader i w razie potrzeby zaktualizuj. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi