Skocz do zawartości

Zablokowany komputer - UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleNT.sys -- (EagleNT)
DRV - File not found [Kernel | Disabled | Unknown] -- C:\WINDOWS\System32\drivers\dwshd.sys -- (dwshd)
IE - HKU\S-1-5-21-2738192658-3244188919-744693267-1006\..\SearchScopes,DefaultScope = {171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}
IE - HKU\S-1-5-21-2738192658-3244188919-744693267-1006\..\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=VD&o=&src=crm&q={searchTerms}&locale="
IE - HKU\S-1-5-21-2738192658-3244188919-744693267-1006\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyOverride" = 127.0.0.1:9421;<local>
[2010-02-04 16:45:40 | 000,002,254 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Private\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\revjl4s1.default\searchplugins\askcom.xml
O2 - BHO: (no name) - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
 
:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\pivkckvjqzysfxx
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\serbvptoiqdxauf
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\qvbcutnb.exe
C:\Documents and Settings\Private\ms.exe
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"qvbcutnbqeftuxy"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2738192658-3244188919-744693267-1006\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"qvbcutnbqeftuxy"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Babylon toolbar on IE

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Masz po problemie. Wykonaj kroki na koniec:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system do Service Pack 3 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Windows XP Home Edition Dodatek Service Pack 2 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.2180)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216030FF}" = Java 6 Update 30

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A70000000000}" = Adobe Reader 7.0

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...